luni, 19 mai 2014

Freeman Body Salt Scrub Guava - Love it!


Cred că fiecare dintre noi ne dorim o piele frumoasă, fină, atinsă de puțin bronz, mai ales că vara ne bate la ușă. Și cum mai este puțin până la vacanță, putem folosi produsele autobronzante până vom reuși să obținem o piele aurie în mod natural.
Primul pas către un bronz perfect îl constituie exfolierea. Aici am dorit să ajung deoarece vreau să vă vorbesc puțin despre un produs care îmi place foarte mult și pe care tocmai l-am recumpărat. Este vorba despre scrubul cu guava și sare de la Freeman.


I think that everyone wants a beautiful, soft, sun-kissed skin, especially that summer is around the corner. And because summer vacantion is near, we can use self tanning products until we'll get our natural tan.
First step for achieving the perfect tan is exfoliation. So today I want to tell you about a product that I like so much that I had to rebuy it. It's the Feeling Beautiful Body Salt Scrub Guava by Freeman.




În imagine puteți observa produsul tocmai consumat, precum și pe cel recent achiziționat.
De ce îmi place așa mult?
Deoarece are toate calitățile unui bun exfoliant:
-îndepărtează celulele moarte de la suprafața pielii
-pielea rămâne fină, curată, revigorată și catifelată
-nu este abraziv deoarece granulele de sare se topesc cu ușurință, deci poate fi folosit și de persoanele cu pielea sensibilă deoarece nu este agresiv cu pielea corpului
-exfoliază foarte bine datorită conținutului de sare
-miroase foarte bine, a fructe exotice
-are un preț foarte accesibil - 23 lei ( eu l-am luat din Cora)
-ambalajul este practic


Why I like this product?
Because it has all that good qualities that a scrub should have.
- it removes the dead cells from the skin
- it leaves you with a soft, clean, fresh and smooth skin
- is not too harsh because the salt particles get dissolved easily and quickly. Also it can be used on sensitive skin because it cleanses gently without irritating the skin
- it smells so good, it has a tropical fruit scent
- it is not expensive, it's like 4$
- because it contains salt it exfoliates the skin very well



Prima oară când am încercat acest produs am fost dezamăgită deoarece mă așteptam să fie foarte abraziv, însă curând după aceea am realizat că acest scrub este exfoliant nu prin forma sa, ci prin compoziția pe care o are. Este primul produs de acest fel pe care îl recumpăr și pe care sunt încântată să îl folosesc.
Voi l-ați încercat?


First time when I used this product I was a little disappointed because I was expected this product to be an abrasive scrub. I realized that this scrub is a good exfoliator not by its form, but by its composition.
I like this scrub so much and for sure I'll definitely buy it again.
Have you tried this product yet?


Să aveți o săptămână plină de reușite!
Have an awesome week!
xo xo xo
♥ ︺‿︺ 

2 comentarii:

  1. Nu l-am incercat insa trebuie sa recunosc ca ma tenteaza. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu m-am incercat, insa pare tare tentant!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere