luni, 26 mai 2014

Review: Ulei de caise de la Trio Verde





Inima îmi tresaltă de bucurie când realizez că peste câteva zile anotimpul vara o să pășească din nou în viețile noastre. Deja mă gândesc la fructele zemoase și răcoritoare ale verii, pe care soarele o să le sărute până când se vor pârgui. Vara ne oferă un adevărat ospăț vitaminizant: pepeni dolofani mustind de dulceață, căpșune parfumate cu rochițe verzi, pregătite pentru balul naturii, cireșe îmbujorate, accesorii copilărești ce împodobesc fețele bronzate. Închei enumerarea fructelor  cu minunatele caise cărnoase, frumos pictate în galbenul intens al razelor soarelui ce străpung azurul cerului de vară.

 La fel cum natura dintr-o zi toridă de vară este înviorată de o ploaie binefăcătoare, tot așa și pielea corpului se bucură de beneficiile uleiurilor de masaj. Masajul facial reprezintă un mod plăcut de relaxare și de îmbunătățire a texturii pielii tenului. Am căutat pe internet informații despre efectele uleiurilor cosmetice pentru masaj, iar uleiul de caise de la Trio Verde mi-a atras atenția. Pe site-ul produsecosmetice.ro am descoperit la ofertă (1+1 gratis) acest produs  la prețul de 28 lei. Comanda plasată pe internet a sosit foarte repede, iar recipientele au fost ambalate cu multă grijă. Apreciez magazinele care acordă atenție acestor detalii. Thumbs up! (◠◡◠)╯





De ce am ales să achiziționez acest produs?

- este prevăzut cu pompiță, ce dozează cantitatea de ulei. Prefer  acest tip de recipient pentru că uleiul poate fi utilizat în mod igienic.
-conține vitamina A și vitamina E, complexul B, minerale și acizi grași
-este perfect pentru pielea uscată, iritată, deshidratată și sensibilă, cât și pentru tenul matur și gras
-păstrează elasticitatea și suplețea tenului. Este ideal pentru tratamentele cosmetice faciale.
-are efect antioxidant (anti-îmbătrânire). Poate fi utilizat și în cazul unor mici arsuri și leziuni la nivelul pielii, calmează durerea și previne ușoarele infecții ce pot apărea.
-nu conține ingrediente periculoase, deoarece face parte din categoria produselor cosmetice bio. Astfel, și femeile însărcinate pot să-l folosească pentru combaterea vergeturilor.



După câteva zile de utilizare am observat că pielea este catifelată și plăcută la atingere. Uleiul are o textură fină, se absoarbe repede în piele și nu lasă o senzație uleioasă. Acest produs are multiple întrebuințări: se masează pe pielea corpului, pe ten, cât și pe rădăcina firului de păr și scalp. Uleiul trebuie aplicat înainte de șamponare. Părul devine mătăsos și strălucitor, iar scalpul uscat este hidratat. De asemenea, am folosit acest ulei de caise și după epilare. Își face treaba foarte bine! ^◡^ 





Mă bucur că am descoperit acest produs. Pielea mea este răsfățată și eu mă simt foarte bine.

Pe pagina de Facebook a blogului v-am arătat și celelalte produse cumpărate de pe site-ul produsecosmetice.ro. Cu siguranță vă voi vorbi și despre acestea în alte postări ce vor urma. Stay tuned! (>‿◠)✌


Voi cum vă răsfățați pielea?

Vă îmbrățișez cu drag,
Daniela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu