duminică, 30 noiembrie 2014

Black Friday Haul (Partea I): Produse de îngrijire






Nici anul acesta nu am ratat ocazia de a-mi cumpăra câteva produse pe care pusesem ochii de multă vreme și pe care le așteptam să fie la reduceri de Black Friday.
Astăzi mă voi opri la capitolul produse de îngrijire, urmând ca în zilele următoare să vă arăt și celelalte categorii. Brandul pe care mi-am dorit să îl testez de ceva timp este Babaria deoarece am încercat câteva produse de-ale lor și mi-au plăcut. Am văzut că produsele lor au fost la reducere pe emag (30% reducere), așa că nu am stat mult pe gânduri și am plasat o comandă.
Iată produsele pe care mi le-am ales:





 Lapte demachiant Rosa Mosqueta (400 ml) - este destinat tuturor tipurilor de piele, conține extract de Rosa Mosqueta, mușețel și hamamelis, promite să îndepărteze chiar și machiajul rezistent, deci este exact ceea ce căutam în materie de demachiere. - 19,25 lei
Loțiune tonică Rosa Mosqueta (400 ml) - tonifică, hidratează pielea și închide porii, conține mușețel, hamamelis și ulei de Rosa Mosqueta. - 19,25 lei




Exfoliant facial Rosa Mosqueta - am testat produsul pentru că sora mea îl are deja. Pot spune că acest exfoliant conține particule agrazive ce curăță pielea de celule moarte, lăsând-o moale și fină. Lista de ingrediente nu conține parabeni, ceea ce mă mulțumește foarte mult. Prețul este foarte avantajos - 17 lei pentru 150 ml de produs.



Cremă pentru conturul ochilor (15 ml) - conține aloe vera, are o consistență lejeră, pretinde că hidratează pielea și că luptă împotriva ridurilor. Ambalajul este prevăzut cu pompiță, ceea ce face produsul ușor de aplicat. - 32 lei



Cremă hidratantă 24 ore cu extract de melc - este o cremă de zi ce conține SPF 20, foarte important chiar și pe timp de iarnă deoarece pielea are nevoie de protecție solară pe parcursul întregului an, nu doar în perioada lunilor de vară. Produsul este pe bază de extract de melc ce conține alantoină, acid glicolic, Vitaminele A, C și E, precum și colagen. Am folosit crema o singură dată și ceea ce pot spune despre ea este că hidratează pielea, are o textură lejeră, deloc uleioasă și se absoarbe rapid în piele. - 43.4 lei


Toate produsele Babaria au un miros foarte plăcut, nu conțin parabeni și până în prezent nu mi-au provocat nicio reacție neplăcută, ceea ce este foarte important pentru mine deoarece am pielea sensibilă. Sunt nerăbdătoare să continui folosirea lor pe o perioadă mai îndelungată pentru a observa efectele acestora în timp.


Voi ați folosit vreunul dintre produsele pe care vi le-am arătat în această postare?


Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. Îmi doresc și eu să încerc produsele acestui brand, știu că și pe Miniprix le aveau într-o perioadă. Să le folosești pe toate cu mare plăcere și să ne ții la curent cu rezultatele obținute.
    Eu încă mai aștept comanda de la Emag...

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu drag! Parca le-am vazut si eu pe undeva la reducere, pe miniprix daca nu ma insel :)
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu bucurie :)

    RăspundețiȘtergere