miercuri, 12 noiembrie 2014

Sfatul zilei - Tip of the day





Se știe că uleiul de nucă de cocos este benefic pentru organism. Dacă ne dorim să fim sănătoși se recomandă să folosim acest ulei atunci când gătim.

Uleiul de nucă de cocos nu este bun doar pentru organism, ci și pentru piele sau păr. Pentru astăzi aș dori să vă prezint câteva întrebuințări ale acestui ulei miraculos.






Pentru o epilare cât mai precisă, se recomandă folosirea uleiului de nucă de cocos în schimbul spumei de ras. În plus, pielea picioarelor va rămâne fină și hidratată.


Uleiul de nucă de cocos are proprietăți antibacteriene, de aceea este un bun deodorant.


 Acest ulei este soluția ideală pentru unghii puternice și cuticule hidratate.


Ajută la tratarea eczemei.


Poate fi folosit și ca luciu de buze (se poate folosi și după aplicarea unui ruj). Este un produs 2 în 1 deoarece oferă hidratare, dar și strălucire buzelor. 



Vă mulțumesc pentru vizită, iar până la următoarea postare aveți grijă de voi!
Vă pup!
xo xo xo

6 comentarii:

  1. Și eu mai folosesc uleiul de cocos pe post de balsam pentru ras, dar cel mai tare îmi place pentru demachierea ochilor și pe post de mască pentru păr. Acum, pentru păr, îl amestec cu ulei de măsline și cu ulei de ricin și mi se pare combinația cea mai ok pentru părul meu. Mi-am comandat un borcan mai generos de la Iherb, ca să nu mă mai încurc cu flacoanele astea mici de pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sa comand ulei de cocos pe siteul iHerb. Au preturi bune si produse de calitate. Nu am incercat combinatia descrisa de tine, insa as fi curioasa sa o incerc. Ajuta cumva la stoparea caderii parului? E un capitol care ma preocupa in ultima vreme. xo

      Ștergere
  2. Nu stiam ca uleiul de nuca de cocos este un bun deodorant.Interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uleiul de cocos are proprietati antibacteriene, deci impiedica inmultirea bacteriilor astfel incat mirosul neplacut este combatut. Mie imi place sa aplic putin ulei, nu foarte mult, ci doar o pelicula subtire, apoi sa aplic fie o pudra de corp (imi place una luata de la Lush), fie bicarbonat (nu insa pe pielea proaspat epilata deoarece bicarbonatul o irita). xo

      Ștergere