luni, 9 martie 2015

Haul: Cumpărături de la Sephora





Sephora este un magazin pe care nu-l ocolesc ori de câte ori merg prin mall, iar produsele din brandul propriu, Made in Sephora, îmi plac mult.
După o săptămână grea la serviciu, mi-am zis că merit un mic răsfăț, de aceea mi-am pus geanta pe umăr și am plecat către magazinul preferat, Sephora.  ٩(˘◡˘)۶

Iată ce mi-am cumpărat!






Spumă pentru curățare Radiance Cleansing Foam
Este un produs 2 în 1: demachiant și exfoliant. Deoarece conține AHA, promite să îndepărteze celulele moale, lăsând tenul luminos și catifelat. L-am încercat de câteva ori și până acum îmi place deoarece îndepărtează foarte bine machiajul, iar pielea feței este luminoasă.
Preț - aproximativ 40 de lei




Mască pentru ten Rose mask
De fiecare dată când mergeam în magazin analizam și măștile pentru față. De data acesta mi-am făcut curaj și am ales să testez masca cu trandafir deoarece extractul de trandafir oferă luminozitate tenului și ajută la tratarea urmelor lăsate de acnee.
Preț - 18 lei




Loțiune pentru corp Mango
Are o textură ușoară, ce se absoarbe rapid în piele. Miroase foarte, foarte bine, a mango!
 Me gusta! (ˆ‿ˆc)
Preț - 35 de lei




Tratament pentru păr Fekkai
Promite să resusciteze culoarea părului vopsit, să dea strălucire podoabei capilare, lăsând-o mătăsoasă. Deoarece aceste produse erau la reducere, 1+1 gratis, am plecat acasă cu două recipiente. De-abia aștept să-l încerc!
Preț întreg - 140 de lei
Preț redus - în jur de 80 lei




Deoarece dețin cardul Black, am primit 20% pentru cumpărăturile făcute, dar și câteva mostre: 
  • Apă de parfum Pleats Please Issey Miyake - un parfum elegant, ce miroase foarte bine
  • Cremă pentru față Instant Moisturizer
  • Demachiant Ultimate Warming Cleanser (20ml)


Acestea sunt produsele pe care mi le-am cumpărat de la Sephora. De-abia aștept să le folosesc, iar după ce îmi voi forma o părere despre ele, voi reveni și cu review-uri.

Vă mulțumesc pentru vizită!
Vă pup și vă îmbrățișez cu mult drag!
xo xo xo


Un comentariu:

  1. arata toate foarte bine, miros foarte bine cremele de corp insa imi placeau mai mult cele vechi

    RăspundețiȘtergere