luni, 23 iulie 2012

Slăbim cu ajutorul proteinelor

Bună, fetelor!

      Lupta cu kilogramele ne poate da bătăi de cap uneori. Şi, cum înfometarea nu este o soluţie, ne-am documentat puţin despre dietele cele mai eficiente. Am observat că multe dintre acestea amintesc de consumul de proteine deoarece ard mai multe calorii decât grăsimile şi carbohidraţii.
     În timp ce ne pregăteam să plasăm o comandă pe iHerb am descoperit o pudră proteică de orez brun. Fără să mai stăm pe gânduri am adăugat-o în coş deoarece doream să o testăm.


           Pudra miroase a vanilie, are o textură fină, este obţinută din orez brun nemodificat genetic, nu conţine zahăr şi pretinde că este naturală.



Până aici toate bune şi frumoase. La o examinare mai atentă a etichetei ne-am cam panicat. Era vorba despre un avertisment că acest produs conţine o substanţă cunoscută în California ca fiind dăunătoare femeilor însărcinate.


Am hotărât să scriem un email producătorilor să ne explice despre ce este vorba, mai ales că produsul avea multe review-uri pozitive pe siteul iHerb. Răspunsul a fost prompt şi ne-a oferit explicaţiile de care aveam nevoie.
Producătorii ne-au spus că substanţa dăunătoare despre care aminteşte avertismentul se găseşte în aer, apă şi sol. Pudra aceasta este sigură, dar compania trebuie să respecte legea 65 a statului California, lege care impune nişte standarde aproape imposibil de atins. Fructele conservate conţin o concentraţie mult mai mare de substanţe dăunătoare. Precum ştim, nimic din ceea ce consumăm nu mai este natural 100%.
Fiind asigurate că acest produs poate fi consumat cu încredere, ne-am hotărât să-l testăm şi noi.

Cum se prepară?
200 ml lapte + o linguriţă cu pudră + fructe (noi am ales bananele deoarece dau consistenţă shake-ului)
Shake-ul fără fructe are o consistenţă făinoasă, aspect destul de deranjant. Când am preparat băutura cu banane gustul a fost foarte bun, s-au simţit foarte puţin  granulele de orez nedizolvate, dar cel mai important a fost faptul că ne-a oferit senzaţie de saţietate.

Ce efecte am observat?
În 6 zile am slăbit un kilogram fiecare consumând acest shake la micul dejun şi făcând sport zilnic.
Probabil că în viitor vom încerca şi alte pudre proteice în dorinţa de a găsi un produs cu un gust mai bun şi care să fie mai solubil în lichide.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu