sâmbătă, 14 iulie 2012

Review: cosmetice Lush

Bună, fetelor!

Astăzi dorim să vă facem cunoştinţă cu câteva cosmetice naturale Lush. Sunt handmade, organice, nu conţin parabeni, fiind perfecte pentru tenul sensibil sau cu probleme. Noi le-am comandat pe siteul www.lush.co.uk deoarece au preţuri mai mici comparativ cu cele din țară, dar se pot achiziţiona şi din România de pe siteul www.lush.ro sau din magazine (detalii pe site). Serviciul clienţi este foarte bun, eventualele probleme de livrare întâmpinate fiind rezolvate cu rapiditate ( ni s-a întâmplat să lipsească un produs din colet, le-am sesizat acest aspect pe twitter/ facebook şi în 3 zile am primit produsul).Dar nu vă speriaţi.... comandăm pe lush uk de 2 ani şi acesta a fost singurul incident.


  • Loţiune tonică Tea Tree Water - recomandată pentru tenul gras, acneic. Micşorează porii, reduce excesul de sebum, ţinând sub control apariţia acneei.
  • Loţiune tonică Eau Roma Water - potrivită pentru tenul sensibil. Reduce roşeaţa, calmează iritaţiile pielii, dând tenului o senzaţie de prospeţime.
















  • Angel on Bare Skin, produs de curăţare a tenului ( vă recomandăm să îl folosiţi după demachere), exfoliază uşor, reduce roşeaţa tenului, pielea căpătând un aspect luminos.
  • Săpunul de faţă Fresh Farmacy ajută tenul cu probleme, eliminând acneea. Usucă uşor tenul, ajută la eliminarea punctelor negre. Îl recomandăm persoanelor cu tenul gras!


                           Crema de față Cosmetic Lad este cea mai bună cremă pe care am folosit-o vreodată!!! Cu toate că este recomandată bărbaților, noi am folosit-o și ...wow.... pielea e hidratată, nu lasă senzație de gras, ajută tenul cu probleme. O recomandăm!










Gelul antiacneic Grease Lightning este de asemenea cel mai bun produs la categoria "Cosmetice antiacneice". 















CONCLUZIE: Cosmeticele prezentate mai sus sunt foarte eficiente, fiind singurele care au avut rezultate vizibile în lupta împotriva acneei. Noi le folosim de 2 ani de zile și suntem foarte mulțumite! 

2 comentarii:

  1. Si eu ador produsele Lush..as vrea sa mai imi iau niste sapunuri de la ei si un toner de fata dar preturile mi se par destul de mari.Cat platesti transport din uk pana in romania? si cand prinzi reduceri?:D
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Ritta! Lush UK nu are reduceri, dar oferă mostre. Poţi cere produse pe care vrei să le testezi. Drumul costă în funcţie de greutatea coletului (7-9 lire sub 2kg). Poţi să dai comandă împreună cu prietenele tale şi să împărţiţi costul livrării. xo

      Ștergere