sâmbătă, 28 decembrie 2013

December Empties: Produse terminate luna aceasta


Bună, fetelor!

M-am străduit ca și luna aceasta să termin cât mai multe produse deoarece în luna decembrie multe site-uri au reduceri consistente, așadar mă pregătesc pentru shopping. Dar să revenim la produsele terminate. Acestea sunt următoarele:





Warm Bronzer de la e.l.f. - conține particule aurii, este pigmentat, nuanțele deschise pot fi folosite ca iluminator. Nu îl recomand pentru conturarea feței.
Primer pentru pleoape de la e.l.f. - este foarte bun! Îl recumpăr mereu.
Pudră pentru față SPF 45 de la e.l.f. - este o pudră foarte bună, matifiază, protejează împotriva radiațiilor ultraviolete, ajută la uniformizarea culorii tenului.
Luciu de buze e.l.f. - nuanța Cherry Tart - este pigmentat, ușor mentolat, dar puțin cam lipicios, însă mie îmi place.



Loțiune tonică Deep Cleansing de la Clean&Clear - curăță și ultima particulă de murdărie de pe față, este oil free, deci este potrivită și pentru tenul gras, dar nu uscucă excesiv tenul. Îmi place foarte mult acest produs, deja l-am recumpărat.
Cremă pentru ten cu SPF 15 de la Good Things - este hidratantă, dar comedogenică. Nu o voi recumpăra.
Demachiant Visibly Clear de la Neutrogena - îndepărtează foarte bine machiajul, dar usucă tenul. Nu îl voi mai achiziționa.



Tratament leave-in pentru păr cu ulei de argan de la Avon - face părul strălucitor și cu un aspect sănătos. Îmi place!
Șampon fortifiant Elseve de la L'Oreal - are o textură consistentă, un miros plăcut, dar nu am observat că ar împiedica căderea părului.



Cremă pentru mâini Cherry Blossom de la L'Occitane - miroase foarte bine, însă e cam scumpă.
Cremă pentru mâini și unghii de la Vaseline - cu toate că are o textură light este foarte hidratantă.
Gel pentru igiena intimă de la Cien - este delicat cu pielea, îmi place, dovadă că sunt la al treilea recipient.
Cremă de duș Tesori D'Oriente cu orhidee chinezească - miroase foooarte bine! Cu siguranță o să o recumpăr și voi încerca și alte arome.



Spray-uri pentru corp de la Avon cu arome de pepene și caise - îmi plac foarte mult, le folosesc pentru a-mi împrospăta pielea pe parcursul zilei, uneori și ca spray de cameră.
Spray răcoritor pentru picioare de la Avon cu papaya- este într-adevă răcoritor, miroase bine, fiind perfect pentru împrospătarea picioarelor, în special în anotimpul vara.
Deodorant Nivea Pure&Natural cu aromă de iasomie - nu conține săruri de aluminiu, nici conservanți. Este delicat cu pielea, oferă o minimă protecție împotriva transpirației, nu îl recomand pentru anotimpul vara.


Dintre toate produsele terminate, favorite sunt următoarele:
Primer e.l.f.
Bronzer e.l.f.
Tratamentul leave-in cu ulei de argan
Crema de duș Tesori D'Oriente
Gel pentru igienă intimă Cien
Crema de mâini de la L'Occitane
Loțiune tonică Clean&Clear

Vă pup!
xo xo xo

5 comentarii:

  1. Doamne , ce multe ai terminat, bravo! Eu luna asta cred ca am terminat cele mai putine produse din ultimul an!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doesn't it feel amazing to finish a product? I love neutrogena products and repurchase them every time I run out <3
    xoxo
    -B ♡ MsBerryStylish 

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Finishing a product makes me feel happy because I know that I've used up something I spent my money on. So it was not a waste.

      Ștergere
  3. Hi! nice blog!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    RăspundețiȘtergere