luni, 23 decembrie 2013

Câteva cumpărături


Bună, fetelor!

Pentru că suntem în concediu și am avut mai mult timp la dispoziție pentru a alege cadourile de Crăciun, am colindat prin magazine și am extins lista de cumpărături :)



Cremă pentru ten Neutrogena Multi-Defence - conține factor de protecție SPF 15 cu filtru UVA și UVB. Conține proteine din semințe de arbore moringa, ceai verde brazilian, vitaminele C și E.



Pastă de dinți Aquafresh Whitening - curăță dinții foarte bine, oferind o senzație de prospețime.



Șervețele demachiante Pure Exfoliating - sunt preferatele noastre deoarece îndepărtează foarte bine machiajul, lăsând tenul curat, catifelat și proaspăt.



Gel de curățare Olay Gentle Cleansers - l-am folosit de câteva ori până acum și am observat că înlătură urmele machiajului de pe ten, nu irită pielea și o lasă moale.



Îmi plac la nebunie acești pantaloni! Sunt pufoși, călduroși, roz și desigur cu Hello Kitty. Îmi plac, plac, plac!!! :D




Creion pentru buze Avon Ultra Glimmerstick - am ales nuanța Simply Spice deoarece este perfectă pentru un machiaj natural.






Ruj Avon Perfect Kiss - un ruj pigmentat și hidratant. Îmi place foarte mult nuanța aleasă!




Cizme negre - au talpa joasă, de aceea sunt foarte confortabile, sunt îmblănite, au în lateral ținte aurii și fermoare. Sunt destul de înalte, ajung până la genunchi și sunt foarte călduroase.



Să aveți o zi frumoasă!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu