miercuri, 18 decembrie 2013

Minte sănătoasă în corp sănătos


Bună, fetelor!

Sărbătorile înseamnă bucurie, bunătate, momente magice petrecute alături de cei dragi, dar și mese îmbelșugate. Cine poate rezista fără să nu se înfrupte cu sarmale gustoase sau cu cozonaci pufoși? Fiind o pofticioasă, eu sigur nu rezist. Ei... știm noi cum e cu toate aceste bunătăți: câteva minute de savoare, stratul de grăsime prinde contur, petrecând mult timp pe coapse și greu se mai lasă alungat. :D
Trăim într-o lume prea grăbită, de aceea nu mai suntem atenți la ceea ce mâncăm. Nu mai avem timp să ne preparăm chiar noi o mâncare sănătoasă, ci preferăm să apelăm la mâncarea de tip fast food. Știu, e gustoasă, dar oare e și sănătoasă?
Cu toții vrem să fim sănătoși, de aceea e bine să-i dăm o mână de ajutor organismului prin sport. Îmi place să fac sport pentru a deveni mai puternică, pentru a fi sănătoasă, pentru a-mi tonifia organismul și nu neapărat pentru a slăbi, căci cred cu tărie că frumusețea unei persoane nu stă în numărul de kilograme pe care îl are. Timpul nu îmi permite să merg la sală, dar îmi place să fac fitness chiar la mine acasă, timp de 30 minute în fiecare zi. Mi-am salvat exercițiile preferate de pe youtube, iar la sfârșitul acestora îmi arăt talentul de coregraf și termin cu câteva mișcări inventate de mine. Free style, baby ;) . Totul se transformă într-o petrecere. "I like to move it, move it. We like to... move it!" ^_^




De multe ori mi-a fost greu să găsesc motivația necesară ca să mă ridic și să fac puțină mișcare, de aceea îmi aduc aminte care sunt motivele pentru care fac fitness. Iată motivația mea:

SPORTUL
  • Îmbunătățește activitatea creierului
Fitness-ul mărește doza de energie și de asemenea mărește și nivelul de serotonină (i se mai spune și "secretul fericirii"), acestea ducând la o activitate cerebrală mai bună. Drept urmare ne putem concentra mai bine la serviciu sau la școală.

  • Topește... stresul
Mișcările de fitness dau o bună dispoziție. Fiind distractive, devenim mai relaxați și mai fericiți, iar aceste lucruri se reflectă și în relațiile cu cei din jurul nostru.

  • Avem mai multă energie
Știu că sună cam ciudat, dar este adevărat. Atunci când practicăm sport ajutăm organismul să producă mai multă endorfină (reduce durerea fizică și cea emoțională, dând o senzație de bună dispoziție). Atunci când îți întărești puterea și rezistența fizică, putem face lucrurile de zi cu zi mult mai ușor, cum ar fi: căratul plaselor cu cumpărături ;) sau urcatul scărilor.

  • Apără organismul împotriva îmbolnăvirii
Exercițiile fizice ajută la prevenirea bolilor de inimă, tensiune arterială mărită, colesterol ridicat, diabet, artrită, osteoporoză și pierderea masei musculare.

  • Întărește inima
Exercițiile fizice nu numai că împiedică apariția bolilor, dar și întăresc muschii inimii, iar acest lucru duce la o bună funcționare a aparatului circulator. Nu ne vom mai șimți așa de obosiți, iar inima nu va fi foarte solicitată  atunci când depunem un efort fizic mai intens.

  • Ne ajută să ne menținem în formă
Mușchii ard foarte multe calorii, de aceea cu cât avem mai mulți mușchi, cu atât grăsimile se ard mai repede.

Pentru că acum suntem motivate, este timpul să trecem la etapa următoare. Cine spune că atunci când facem sport nu trebuie să arătăm și fabulos? Da, da și vestimentația este importantă atunci când facem sport deoarece hăinuțele ne fac să ne simțim mai frumoase, mai încrezătoare, ne dau un imbold și duc nivelul de fericire sus, sus, tot mai sus. Orice reușită trebuie sărbătorită cu stil, nu?
De curând am descoperit un site care comercializează haine sportive. Este vorba despre bayo. Am stat pe site minute bune și  am admirat modelele hainelor, iar la sfârșit am conturat o ținută, de fapt... trei, pe care mi-ar plăcea să le port atunci când fac fitness.



Bustieră - aici
Pantaloni - aici
Șosete - aici


Maiou - aici
Pantaloni scurți - aici
Șosete - aici



Tricou - aici
Pantaloni - aici
Șosete - aici

Motivație... bifat. Haine fabuloase... bifat. Acum e timpul să gustăm efectele benefice pe care fitness-ul le are asupra noastră!


Aveți grijă de voi!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu