joi, 2 octombrie 2014

What's in my bag? Fall Edition



Personal îmi place să citesc postări de genul What's in my bag?/ What's in my make-up bag? deoarece consider că mă inspiră să încerc noi produse și de asemenea îmi satisface curiozitatea specifică nouă, fetelor. M-am gândit că ar fi distractiv ca astăzi să vă arăt ce este în geanta mea. Încerc să fiu cât mai organizată și să nu car cu mine lucruri inutile. Recunosc că nu îmi iese de multe ori, dar mă străduiesc. Cu ocazia acestei postări mi-am făcut curățenie în geantă și am aruncat câteva mărunțișuri gen facturi, bonuri de casă, așa că ele nu se vor regăsi în imaginile pe care vi le voi arăta. Motivul pentru care am procedat astfel este că înainte să postez fusesem la cumpărături și de fiecare dată când sosesc acasă îmi fac ordine în geantă și arunc ambalajele și bonurile de casă pentru că nu suport dezordinea.

Buuuun... Să începem!

Aceasta este geanta mea pe care am cumpărat-o acum câteva săptămâni dintr-un magazin CCC.



Let's dig in! ^_^




Cele mai importante lucruri sunt: portofelul și umbrela (O port mai mereu deoarece nu îmi place să mă prindă ploaia și să nu am la îndemână o umbrelă. Și cum este toamnă și vremea este mai capricioasă, nu mă despart de umbreluța mea. O las acasă doar când am urmărit rubrica meteo și mă asigur că vremea va fi însorită.) Îmi place să port un portofel pentru documente și bancnote și unul mic, special pentru monede pentru că nu îmi place să scotocesc după acestea chiar când sunt la casă și după mine așteaptă mulți clienți grăbiți/ nervoși.




Următorul pe listă este portfardul cu cosmetice. Intenționez să fac o postare specială în care să vă povestesc mai multe despre produsele pe care le conține.




Nu îmi lipsesc agenda și pixul. Îmi sunt necesare deoarece lucrez în învățământ și mai mereu am ceva de notat.



Nu uit nici de ochelarii de soare pe care îi port în zilele cu vreme frumoasă. Am ochii sensibili la lumină și tind să mă încrunt astfel încât ridurile din jurul ochilor au început să își facă apariția. Not good! Trebuie să le alung cumva. Deocamdată nu am găsit un produs care să înfăptuiască această minune.




Mai mereu am în geantă gumă de mestecat, apă sau ceai și o gustare (de obicei un fruct).




Când mă întorc acasă îmi place să fac piața și să îmi cumpăr fructe și legume proaspete, de aceea am mereu la îndemână o sacoșă. Încerc să limitez folosirea sacoșelor din plastic, așa că o folosesc pe cea din imagine. Este rezistentă și are mânerele mai mari astfel încât o pot purta și pe umăr.



Acestea sunt lucrurile pe care le port cu mine zi de zi. Nu sunt puține, dar nici foarte multe, consider eu. În afară de cele prezentate mai sus, mai port cu mine telefonul, căștile și cheile.

Vă mulțumesc pentru vizită!
Pe data viitoare!
Aveți grijă de voi și încercați să vă bucurați de fiecare moment! 
Viața este frumoasă!
xo xo xo 


4 comentarii:

  1. Imi place acest post ♡ interesant, se pare ca avem cam aceleasi gusturi. Si mie imi place sa am un portmoneu mic in care sa bag bacnotele si mai imi place sa am la mine tot timpul ochelarii, guma si umbrela cateodata :* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place postarea! Ma incanta ideea ca ne asemanam! Iti multumesc pentru comentariu, Bianca! Pupici! xo

      Ștergere
  2. Simona, parca ma uit in geanta mea :))
    Am o manie sa-mi iau umbrela dupa mine, chiar si cand am posete mai mici si ocupa jumatate din loc (si cealalta jumatate o ocupa portofelul meu cel mare). Agenda si pixul, bifat!
    Nu-mi lipseste nici sacosa, pentru ca niciodata nu stii cand cumperi cate ceva si-mi place sa am ceva rezitent, cum ai zis si tu. Eu am o sacosa din panza, ca o traista, cu manerele mai lungi, pe care mi-am confectionat-o singura si am personalizat-o cu mesajul „Iubesc cosmeticele romanesti” :D
    Ochelarii au fost si ei in geanta vara aceasta, acum i-am pus la cutie. In rest, nu-mi lipseste sticla cu apa si nici o mica gustare, pentru ca am avut probleme cu mancatul si nu reactionez bine cand mi-e fomita .

    Totusi, nu pot sa nu remarc cat de dragute sunt lucrusoarele tale, etuiul pentru ochelari si portofelul m-au cucerit de-a dreptul.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura nespus comentariul tau si ma surprinde placut ca ne asemanam. :) Portofelele sunt cumparate dintr-un magazin de la statia de metrou, iar etuiul de la Meli Melo. Interesant mesajul ales de tine pentru traistuta! Pupici!

      Ștergere