marți, 30 septembrie 2014

September empties: Produsele terminate luna aceasta





Sfârșitul lunii septembrie se aproprie cu pași repezi și nu îmi vine să cred că prima lună de toamnă e pe terminate.
Acesta este un moment potrivit pentru a vă prezenta produsele consumate pe parcursul acestei luni.






Spray pentru fixarea machiajului e.l.f. - fixează machiajul și îl ajută să reziste mai mult. Nu este un produs wow, dar utilizarea lui face o diferență în felul cum arată machiajul, mai ales dacă folosesc și pudră pentru a fixa fondul de ten.
Corector e.l.f. - face parte din gama essential, are o textură ușoară, nu încarcă tenul, dar are o acoperire medie. Nu-l voi recumpăra.
Cremă pentru față Anew Clinical de la Avon - nu mi-a plăcut deoarece nu este potrivită pentru tenul sensibil sau problematic. Nu o voi mai achiziționa.
Cremă contra petelor SPF 15 de la Elmiplant - nu am observat nicio îmbunătățire sau agravare a stării pielii mele.



Spray pentru corp cu portocală și ghimbir de la Avon - miroase foarte bine, fiind perfect pentru toamnă. Cu siguranță îl voi recumpăra.
Spray pentru corp cu violete - acest spray se numără printre produsele preferate deoarece are un parfum elegant. 
Apă pentru față cu mușețel - este ideală pentru calmarea tenului iritat și pentru a hidrata tenul.



Loțiune pentru corp și gel de duș cu mere și scorțișoară - această aromă este preferata mea și mă bucur foarte mult că am descoperit aceste produse. Nu conțin parabeni, pielea rămâne hidratată, iar  prețul plătit (10,08$ pentru ambele produse) mi se pare convenabil.



Șampon pentru păr gras de la Yves Rocher - nu mi-a plăcut deoarece pielea scalpului a devenit iritată, iar părul rămânea îmbâcsit. :(



Cremă Bottom Butter de la Palmer's - chiar dacă este creată pentru bebeluși, face o treabă foarte bună și pentru pielea matură. Eu am folosit acest produs după epilare, așa că pielea mea nu a mai cunoscut ce înseamnă iritarea și nici uscăciunea excesivă. 


 Mi-ar face plăcere să aflu care sunt produsele terminate de voi. Vă aștept cu nerăbdare comentariile pe blog, dar și pe pagina de Facebook.



Vă doresc o zi frumoasă!
Vă pup!
xo xo xo

2 comentarii:

  1. Dintre produsele consumate de tine, am folosit doar apa de fata cu mustetel, care mi s-a parut foarte buna. Eu nu am terminat niciun produs luna aceasta, doar am inceput altele noi :D

    Te-am nominalizat la un Tag, daca iti face placere si nu l-ai completat inca, gasesti detalii despre el aici: http://ebonyvintage.blogspot.com/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru nominalizare, Catalina! Ma bucur ca te-ai gandit si la mine! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere