marți, 6 noiembrie 2012

Small Beauty and Fashion Haul


Bună, fetelor!

Ieri, pe când ne plimbam prin oraș profitând de vremea frumoasă, am intrat în câteva magazine și nu am putut să ieșim cu mâna goală de acolo. Am ales câteva oje, brățări, pulovere, șosete călduroase și niște produse naturale de îngrijire.

 

 






Brățările au costat 10 lei fiecare, ceea ce ni s-a părut a fi un preț bun. Le-am luat de la un chioșc dintr-o stație de metrou. Am ales culoarea turcoaz deoarece dorim să le combinăm cu alte accesorii arămii, obținând astfel un contrast deosebit.


Ojele Rapsodi au costat 3 lei fiecare. Pentru noi nu contează foarte mult ce oje folosim, atât timp cât au o pensulă cu care se aplică ușor produsul pe unghii. Folosind un top coat de calitate, acestea rezită un timp îndelungat.


Din Lidl am cumpărat acești ciorapi lungi și foarte călduroși. Ne gândim deja la zilele friguroase de iarnă ce vor veni. Aceștia au costat 11.99 lei.






Puloverele au costat 30 lei fiecare. Ni s-au părut prețuri super având în vedere că materialul din care sunt făcute este moale și călduros. Acestea au fost cumpărate de la același magazin de la stația de metrou.




 De la un magazin cu produse naturale situat pe Bulevardul Nicolae Bălcescu  am cumpărat un șampon solid pentru păr gras și un săpun cu miere, vanilie și scorțișoară. O să revenim cu un review după ce le folosim.Șamponul a costat 11 lei, iar săpunul 8,50 lei.


Vă dorim o săptămână plină de bucurii! xo xo xo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu