luni, 3 decembrie 2012

Să gătim: Pâine italiană cu ierburi

Bună, fetelor!

Am profitat de reducerile de Black Friday de pe site-ul emag pentru a achiziționa o mașină de făcut pâine. Pentru a o inaugura am ales o rețetă de pâine foarte gustoasă și sățioasă și anume pâine italiană cu ierburi.


Ingrediente pentru o pâine de 900g:
  • 1 cană și jumătate de apă călduță
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 3 linguri ulei floarea-soarelui
  • 2 lingurițe și jumătate de zahăr
  • 2 lingurițe sare
  • 4 căni făină albă de grâu
  • 2 lingurițe măghiran uscat
  • 1 linguriță și jumătate cimbru uscat
  • 2 lingurițe busuioc
  • 1 linguriță și 1/4 drojdie cu acțiune rapidă 
Noi am folosit și făină de secară (se pot adăuga 2 căni făină albă de grâu și 2 căni făină de secară- dacă doriți ca pâinea să fie mai sănătoasă). Am mai adăugat și câteva semințe de dovleac și de floarea-soarelui.
Se poate folosi și mix-ul pentru pâine din Lidl. Am vorbit despre el în postarea aceasta.


Poftă Bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu