marți, 18 decembrie 2012

Winter Day

Bună, fetelor!

A sosit iarna și, mai mult ca în orice anotimp, petrecem mult timp în casă. Acest lucru poate fi plictisitor, mai ales când vremea de afară e puțin indecisă: ploaie sau ninsoare? Sau poate puțin vânt? Mai bine lapoviță!
Cum ne petrecem astfel de zile? Fie în fața calculatorului, poate vizionăm emisiunea preferată, ascultăm muzică..... Ce ziceți de un ceai fierbinte?



Îmi place foarte mult ceaiul cu fructe de pădure de la Lipton. Este ușor acrișor, iar fructele de pădure conțin mulți antioxidanți.


Dacă iubiți ciocolata atât de mult ca mine, încercați ciocolata neagră deoarece conține mai multi antioxidanți datorită aportului mare de cacao. Ceva dulce binedispune orice fată, nu-i așa?


Nu uit să îmi îngrijesc pielea afectată de vremea friguroasă. Preferatele mele sunt: cremă de mâini Cien din Lidl (conține vitamina E care hidratează pielea, are un miros plăcut și intră repede în piele, nelăsând senzatia de uleios) , lapte de corp Hydra Plus din Cora (conține ulei de argan bio, miroase foarte bine și hidratează pielea, nu conține parabeni), balsam de buze Himalaya ( este incolor, miroase a gumă de mestecat, hidratează și catifelează buzele).
Atunci când aleg să petrec timp îngrijindu-mă îmi arăt că mă respect, că îmi pasă de felul în care arăt, de felul în care mă simt în pielea mea.


Voi cum alegeți să vă binedispuneți într-o zi mohorâtă și friguroasă?

4 comentarii: