miercuri, 24 iulie 2013

Cremă calmantă de zi yes to cucumbers -Review

Bună, fetelor!

Crema yes to cucumbers se numără printre preferatele mele. Despre aceast produs doresc să vă vorbesc puțin astăzi.





 Această cremă este un produs hipoalergenic ale cărui ingrediente sunt naturale în proporție de 98%.  Acest lucru ajută pielea sensibilă, calmând-o.

Lista de ingrediente:


 Aruncând o privire peste ingrediente, constat că foarte multe sunt benefice pentru piele: ulei de migdale, aloe vera , ulei de jojoba (protejează și catifelează pielea sensibilă), ulei de măsline (efect hidratant), extract de spanac, de rozmarin, castravete (conține vitaminele A și C) și sare de mare (efect exfoliant).


 Crema conține parfum și alcool care, după cum știți, nu fac bine tenului sensibil. Am constatat că, în ciuda acestui lucru, pielea mea se simte fericită :) . Probabil aceste ingrediente apar într-o concentrație mică.

De ce îmi place acest produs?
-hidratează
-este non-comedogenic, pielea respiră, porii nu sunt încărcați
-se întinde ușor și intră repede în piele
-se comportă bine sub fondul de ten, permițând o aplicare ușoară a acestuia
-ambalajul este practic - are o pompiță ce permite dozarea și folosirea igienică a cremei
-prețul este convenabil - 80 lei/ 50 ml

Ce nu îmi place la acest produs?
-mirosul
Dacă sunteți sensibile, s-ar putea să nu puteți suporta acest produs pe față deoarece mirosul este puternic și nu prea plăcut. Pe mine una nu mă deranjează, deci mă declar mulțumită de efectele acestei creme asupra tenului meu.


O parte din câștigurile obținute din vânzarea produselor din gama yes to merge spre finanțarea unui program educațional ce își propune să învețe copiii să respecte natura și să aibă un mod de viață sănătos. Mă bucur când văd că se investește în viitorul tinerei generații.


Pe ambalaj apar câteva îndemnuri cu privire la un mod de viață sănătos - "Puterea lui DA"
DA pentru:
- fructe și legume bio
-să-ți pese în egală măsură de ceea ce pui pe corp cu ceea ce pui în corpul tău
-beneficiile sărurilor din Marea Moartă
-a te întreține și a te simți bine
-fericire
DA pentru tine!


Pe altă parte a ambalajului, seria încurajărilor și a sfaturilor continuă:
Oferă complimente!
Primește complimente!
Spune-i unei persoane pe care nu o cunoști că îți place poșeta cu aer masculin pe care o poartă și n-o judeca pentru ceea ce afișează. :))) (Eu înțeleg că trebuie să fim toleranți, să apreciem originalitatea, să nu judecăm aparențele sau ceea ce nu înțelegem).

Nu uitați de giveaway-ul Lush pentru a avea șansa să câștigați niște produse naturale ce vă vor face corpul și spiritul fericite. Pentru detalii dați click aici.

Gândiți frumos! Simțiți-vă frumoase! xo xo xo




2 comentarii: