luni, 8 iulie 2013

YUMMY PIZZA

Bună, dragele mele!

Sper că ați avut parte de un weekend minunat. Ce ați zice să începem această săptămână cu o pizza delicioasă?




Ingredientele de care aveți nevoie sunt următoarele:
-pentru blat
400g de făină albă
100g de griș
un praf de sare
250 ml de apă călduță
1 pliculeț de drojdie granule
4 linguri de ulei
-pentru topping am folosit mozzarela pentru pizza, măsline, felii de salam




Mod de preparare:
Într-un recipient mai mare se amestecă făina, grișul și sarea. Se adaugă drojdia, apa călduță, uleiul și se frământă aluatul, dar nu pentru mult timp, ca să nu se întărească.
Se lasă la dospit aproximativ o oră.
Se preîncălzește cuptorul. În tava unsă cu ulei se întinde blatul, pe care îl îmbrăcăm cu pastă de tomate (dar cel mai bun este bulionul făcut în casă ;) de mama). Se aranjează bucățile de salam și mozzarela, iar la sfârșit se presară măslinele fără sâmburi.
Se lasă la copt 15-20 de minute.




Se servește caldă, alături de cei dragi!



Poftă bună! xo xo xo

6 comentarii:

  1. Am făcut și eu azi pizza de casă, dar n-am mai lăsat aluatul la dospit, l-am vrut uscat, ca o pită amărâtă :D. N-am avut nici răbdare, așa-mi era o poftă!
    Cea prezentată în postare arată mai bine ca a mea, sunt sigură c-a fost și mai bună datorită blatului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si a ta a fost foarte buna. Cat despre aceasta reteta, este cea mai buna pe care am incercat-o, caci nu este prima. xo xo xo

      Ștergere
  2. Cat de bine arataaa! Eu ador pizza <3! Ma rog, cea de la restaurante, ca cea facuta in casa nu-mi iese niciodata ca acolo :D.

    RăspundețiȘtergere