marți, 21 octombrie 2014

Haul: Cumpărături Yves Rocher





Cine poate să reziste tentației de a cumpăra produse de la Yves Rocher? Eu una cu siguranță mă abțin cu greu să nu plasez câte o comandă. Iar când coletul sosește fug repede în casă și, plină de entuziasm, desfac cutia plină de produse minunate.





Îmi place să cumpăr de la Yves Rocher seturi care conțin produse mini deoarece au un preț accesibil (în jur de 10 lei) și dacă nu observ niciun rezultat benefic pentru tenul meu nu mă supăr deoarece nu am cheltuit prea mulți bani când le-am achiziționat.


Setul Elixir 7.9 conține două creme (una pentru zi și una pentru noapte) create special pentru tenul uscat sau mixt. Aceste produse promit să hidrateze, să revitalizeze și să păsteze tenul tânăr, fără riduri. 



Setul Anti-age global este format din două mini creme special create pentru a ajuta la combaterea ridurilor. Deoarece ridurile fine încep să-și facă apariția în jurul ochilor, sunt în căutarea unor produse bune. Sper ca aceste creme să aibă efecte pozitive!



Uleiul exfoliant pentru mâini este un produs ce conține extracte naturale de arnică. Din cauza frigului, mâinile mele au de suferit, în special cuticulele, de aceea este foarte important să folosesc un produs hidratant. Am folosit acest ulei exfoliant o singură dată, iar rezultatele m-au încântat foarte mult: pielea mâinilor rămâne catifelată și hidratată.



Cum am precizat și mai sus, hidratarea mâinilor este un lucru prioritar pentru mine, de aceea am ales să cumpăr acest set format din două creme de mâini cu extract de arnică și de trandafir. Îmi plac aceste produse deoarece se absorb rapid în piele, hidratând-o.



Cremele din setul Pure Calendula promit să ajute pielea să se regenereze și să lupte împotriva ridurilor fine și a celor de expresie. De abia aștept să le testez pentru a vedea dacă se țin de cuvânt!



Următoarele produse sunt primite ca și cadou, drept răsplată pentru o comandă de minim 80 lei. 



Apă de toaletă Moment de Bonheur - este un parfum fresh, elegant, ce emană prospețime.



Rimel Lash Plumping Mascara - încă nu l-am folosit, dar voi reveni cu un review.



Am primit și trei mostre: 
  • Gel cremă matifiant pentru tenul mixt sau gras
  • Ser anti-age
  • Apă de parfum Quelques Notes d'Amour



Nu în ultimul rând, am primit și acest set format din două borsete tare drăgălașe și destul de încăpătoare.

Acestea sunt produsele pe care mi le-am comandat de la Yves Rocher despre care voi reveni cu review-uri în postările viitoare. 


Vă doresc o zi minunată!
Vă pup!
xo xo xo

3 comentarii:

  1. Ti-ai facut provizii pentru inceputul iernii:)
    M-ai facut curioasa cu uleiul de maini!N-am mai auzit de el sau de ceva asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere. Desi nu am fost atenta daca estompeaza ridurile mie mi-au placut cremele din gama Anti-Age Global.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag !
    Nici eu nu am putut rezista tentatiei. Am plasat o comanda la inceputul acestei luni :)

    RăspundețiȘtergere