joi, 23 octombrie 2014

Un ajutor de nădejde pentru tenul uscat – Gama de produse Acure Organics





Zilele friguroase au sosit, iar tenul  merită o atenție specială în ceea ce privește îngrijirea zilnică. Pielea, ca parte integrată a sistemului imunitar, trebuie susținută să lupte împotriva radicalilor liberi  și a stresului oxidativ la nivel celular.





Pentru astăzi vreau să vă împărtășesc impresiile mele despre o gamă de produse pentru pielea uscată. Este vorba despre crema de zi Acure Gotu KolaStem Cell și crema de noapte Acure Argan Stem Cell, produse ce pot fi achiziționate de pe siteul iHerb. Îmi place să fac cumpărături online de pe acest site pentru că prețurile sunt accesibile, iar raportul calitate – cantitate este în beneficiul clienților. 






Căutând produse cu ingrediente cât mai naturale, am descoperit această gamă de creme pentru tenul normal – uscat. Am citit cu atenție informațiile de pe ambalaje și am aflat că aceste creme nu conțin parabeni, sulfați, gluten sau parfum. 
Am achiziționat produsele (crema de zi a costat 16,40$ , iar crema de noapte 17,26$) și le-am folosit cu mare drag, deoarece au avut efect benefic asupra tenului meu. 

Ce am observat?
Am constatat că pielea a devenit catifelată, mai fermă și hidratată.  De asemenea, aceste produse au ajutat tenul să se refacă diminuând semnele lăsate de acnee.

Am căpătat încredere în aceste produse și deja mă pregătesc să plasez o nouă comandă  pe siteul iHerb, ocazie cu care le voi recumpăra.


Voi ce creme pentru îngrijirea tenului folosiți ?


Vă pup!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu