vineri, 7 septembrie 2012

Cum să obţii buze moi şi catifelate


Bună, fetelor!

Buzele constituie o parte foarte sensibilă a corpului nostru. Căldura excesivă, frigul şi vântul le pot usca, ducând chiar la crăparea acestora. Pentru a evita aspectele neplăcute pe care tocmai le-am amintit, trebuie să respectaţi două reguli foarte simple, dar care vă vor face buzele moi şi catifelate.


Prima regulă este exfolierea buzelor. Acestă etapă vă va face pielea catifelată deoarece ajută la îndepărtarea celulelor moarte. Noi folosim balsamul exfoliant pentru buze Mint Julips de la Lush. Îşi face treaba foarte bine! Miroase delicios a ciocolată şi, pentru că are în compoziţia sa şi mentă, oferă buzelor o senzaţie plăcută de răcorire.




A doua regulă este hidratarea. Pentru a avea buze moi noi folosim balsamul Lip Balm SPF 15 de la E.L.F. Ne place foarte mult deoarece hidratează şi protejează buzele împotriva razelor UV.



Dacă nu doriţi să cheltuiţi prea mulţi bani, dar vreţi să aveţi buze hidratate puteţi să vă preparaţi singure un exfoliat doar cu ajutorul a două alimente din bucătăria voastră. L-am încercat şi noi şi putem să afirmăm faptul că buzele erau foarte fine.

Aveţi nevoie de:
  • 1/4 de linguriţă de ulei de măsline
  • o linguriţă de zahăr
  • un bol mic 

Etape:

  • Amestecaţi în bol uleiul de măsline şi zahărul.
  • Aplicaţi pe buze amestecul obţinut și masați prin mişcări circulare timp de 2-3 minute.
  • Clătiţi cu apă.
  • Aplicaţi balsamul de buze preferat.






Sperăm că aceste sfaturi vă vor fi de folos. Ne-ar face mare plăcere să aflăm cum aveţi voi grijă de buzele voastre.


Vă dorim o zi frumoasă! xo xo




3 comentarii:

  1. asta imi aduce aminte ca trebuie sa-mi exfoliez buzele cu prima ocazie. azi incepusera sa ma usture, insa mi-a fost prea lene, asa ca am aplicat doar un balsam:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa hidratare, exfolierea este un pas important pentru a avea o piele moale si hidratata, fie ca vorbim despre pielea corpului, fie ca vorbim despre buze. xo xo

      Ștergere
  2. Da, exfolierea și hidratarea buzelor este esențială pentru îngrijirea lor corectă :)
    Nu am încercat produsele arătate de tine în această postare, însă încerc tot mai multe Lush și îmi plac. Cu Elf nu am intrat în contact până la momentul actual.
    Eu ador exfoliantele homemade și balsamul de buze cu menthol de la Gerovital :D

    RăspundețiȘtergere