joi, 27 septembrie 2012

Soluție micelară Bioderma Review


Bună, fetelor!

Căutând pe youtube ce produse de îngrijire a tenului mai folosesc fetele, am observat că multe dintre ele iubesc soluția micelară Bioderma Sensibio H2O. Am dat o căutare pe internet să vedem dacă la noi în țară se găsește și, spre uimirea noastră, am găsit-o. Pe internet fetele spuneau că este foarte greu de găsit în afara Franței (acolo este produsă). Am comandat-o de pe site-ul aoro.ro (se găsește și pe ebay), era la reducere (prețul întreg este de 51 de lei pentru 250 ml) și pentru că avea numai review-uri pozitive, nu am stat prea mult pe gânduri și am plasat o comandă. Eram foarte curioase cum va fi, ce efecte va avea asupra tenului nostru. O folosim în fiecare zi de când am primit-o și tot ce putem spune este... wow...
Deși este creată special pentru tenul sensibil face minuni și pentru tenul mixt/gras. Poate fi folosită și ca demachiant, dar și ca toner și nu este nevoie de clătire (pentru ambele cazuri). Curăță foarte bine tenul, îl lasă catifelat, neted, fresh și nu irită pielea. Este foarte bună, chiar se văd îmbunătățiri ale tenului și acest lucru ne încântă foarte mult.



Este un produs ce merită testat. Vi-l recomandăm!

Zâmbiți și fiți optimiste! xo xo

2 comentarii:

  1. Mi-am luat si eu aceasta solutie micelara in varianta mini.Abia astept sa vad si eu efectele acestei solutii si asupra tenului meu.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credem ca o sa iti placa. Este un demachiant foarte bun. Pana acum noi am auzit doar pareri bune despre acest produs.

      Ștergere