joi, 6 septembrie 2012

Small shopping from Lush


Bună, fetelor!

De fiecare dată când mergem în AFI Cotroceni nu pierdem ocazia de a face o vizită magazinului nostru preferat: Lush. Parfumurile îmbietoare te cuprind încă de pe scările rulante, semn că nu mai este mult şi vei ajunge într-un loc ca de basm unde miresmele care te farmecă te conduc la fiecare pas pe care-l faci către o comoară care te va face să te simţi specială şi frumoasă.
Pe tărâmul Lush vei găsi produse naturale, menite să ofere pielii un răsfăţ nemaiîntâlnit. Mmmmmm... ne place! :D









Ne place să petrecem mult timp în magazinul Lush deoarece putem testa produsele, iar fetele care lucrează acolo sunt incredibil de cumsecade: îţi zâmbesc şi îţi răspund la orice întrebare legată de produse. Lush înseamnă răsfăţ de lux. Chiar şi un singur produs cumpărat poate să te facă să te simţi minunat. Cu toate că nu am cheltuit mulți bani deoarece fiecare și-a ales câte un produs, ne-am simțit foarte fericite.  Cât timp am petrecut în magazin am pus ochii pe alte minunății cum ar fi: Pudra translucidă Emotional Brilliance, Uleiul solid bronzant vegan Black Stockings, Săpunul Lust şi Gelul de duş  Sonic Death Monkey. Aşa că noi ne pregătim puşculiţa menită să strângă bănuţii necesari achiziţionării lor. Până atunci ne bucurăm din plin de ceea ce ne-am cumpărat.


 Nu uitaţi că sunteţi speciale şi meritaţi să vă oferiţi un răsfăţ binemeritat! xo xo 

2 comentarii:

  1. arata interesant produsele lush.. eu nu le-am folosit pana acum... dar astept un review mai amanuntit sa vedem daca ma conving.. :D

    te-am adaugat in blogroll... daca vrei si u sa faci la fel.. :D si t urmaresc prin gfc...

    te astept si la mine...

    xoxo
    D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In postarile viitoare cu siguranta se vor gasi si review-uri despre aceste produse. Multumim ca te numeri printre cititoarele blogului nostru!

      Ștergere