marți, 18 septembrie 2012

Prepare your hands for the cold season


Bună, fetelor!

De câteva zile vremea s-a răcit, plouă... a venit toamna cea răcoroasă... Odată cu scăderea temperaturii pielea corpului, în special cea a mâinilor, își pierde din hidratare și începe să se usuce. Nu ne place acest lucru, de aceea în sezonul rece ne schimbăm rutina de îngrijire a pielii și adoptăm una mai hidratantă pentru mâinile noastre. Am căutat multă vreme produsele care să-și îndeplinească misiunea, dar fără niciun rezultat. Asta până când ne-au ieșit în cale trei produse minunate și deloc scumpe.




De când cu vremea asta rece, am înlocuit săpunul lichid cu Dove Soft Peeling Gentle Exfoliating deoarece nu usucă pielea, o hidratează și, cu ajutorul particulelor
mici pe care le are, exfoliază delicat. 


Pentru hidratarea mâinilor am ales crema pentru mâini și unghii Healthy Hand&Nail Conditioning de la Vaseline. Am găsit-o pe ebay la prețul de 3 lire (cam 20,71 lei). Are o textură ușoară, intră repede în piele,
nu lasă senzația de gras și hidratează foarte bine. Lasă mâinile așa de catifelate și fine!


Cuticulele noastre sunt foarte uscate în sezonul rece de aceea trebuie să le acordăm o mai mare atenție. Pentru a ne ocupa de acest detaliu am ales e.l.f. Nourishing Cuticule Pen. Este un produs special conceput pentru hidratarea cuticulelor și costă 9 lei pe site-ul elf.ro. Îl avem tot timpul la îndemână și, pentru că este mic, încape și în poșetă.

Vă dorim o zi frumoasă! Cu mult drag, Daniela, Oana și Simona

4 comentarii:

  1. ma tenteaza creionul pentru cuticule.. :D arata tare bine

    va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita sa incerci creionul deoarece este ieftin. Poate o sa iti placa. :) Pupici!

      Ștergere
  2. As vrea sa incerc creionul!

    Iti multumesc din suflet pt super dulce comentariu. Esti o scumpa!!!

    Lots of kisses,

    Nicoleta,

    www.nicoleta.me

    ps. Find out how to get FREE glasses on my blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercat creionul pentru cuticule deoarece nu necesita un efort financiar mare.
      Multumesc si eu ca te-ai oprit pentru cateva clipe sa imi lasi un comentariu. Inseamna mult pentru mine.
      Hugs! xo xo xo

      Ștergere