vineri, 25 octombrie 2013

Favourites of the week: Produsele preferate ale săptămânii



Bună, fetelor!

Astăzi vreau să vă vorbesc puțin despre produsele pe care le-am folosit des în această săptămână și care mi-au plăcut mult.





VitaPro Fusion Protective Moisture Leave-in Hair Treatment de la Giovanni - este un produs organic, nu conține parabeni. Conține multe vitamine și proteine care au rolul de a proteja podoaba capilară împotriva căldurii atunci când ne aranjăm părul și de a repara părul uscat sau deteriorat. Îmi place acest produs deoarece are un miros plăcut, hidratează părul, lăsându-l moale și strălucitor. Găsiți acest tratament aici.

Ingrediente:
Aqua (purified water), tocopherol (vitamin E), citric acid, phenoxyethanol, natural fragrance, *aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, *helianthus annuus (sunflower) seed oil, *glycine soja (soybean) seed extract, *betula alba extract, *malva sylvestris (mallow) extract, *achillea millefolium extract, *chamomilla recutita (matricaria) flower extract, *equisetum arvense extract, *lavandula angustifolia (lavender) extract, *rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, *salvia sclarea (clary) extract, *thymus vulgaris (thyme) extract, *tussilago farfara (coltsfoot) flower extract, *urtica dioica (nettle) extract.
*USDA Certified Organic


Apă de flori de mușețel de la Apimond -  este un produs destinat tenului sensibil. Miroase bine, a mușețel. Am observat că această apă calmează iritațiile, se absoarbe rapid în piele, tenul se simte fin și proaspăt. Promite să atenueze și cearcănele, dar acest lucru nu este foarte vizibil, poate după o folosire mai îndelungată o să aibă efectele dorite. Această apă conține ingrediente organice: Anthemis Nobilis (Chamomile)  Flower Water, Aqua (Water), Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.
Puteți găsi acest produs aici.



Creion alb cu ascuțitoare pentru ochi de la e.l.f. - îmi place acest creion pentru că este moale (se topește la contactul cu pielea) și are o textură cremoasă. Folosesc creionul în colțul interior al ochilor pentru a da luminozitate feței. Găsiți acest produs aici.

 


 

 Deodorant 48h Sensitive Protection de la Cien - am cumpărat acest produs din Lidl. Îmi place deodorantul Cien deoarece miroase foarte bine, protejează împotriva transpirației și nu irită pielea.



Loțiune pentru corp Spiced Apple de la MillCreek - îmi place foarte mult! Miroase a măr și a scorțișoară, se absoarbe rapid în piele, nu conține parabeni, hidratează, iar după aplicarea loțiunii pe piele rămâne un parfum subtil de scorțișoară. Am cumpărat această loțiune la set cu un gel de duș. Găsiți produsele aici.

Ingrediente: Purified water, aloe barbadensis leaf juice, cetearyl alcohol (coconut derived), emulsifying wax, dimethicone, ceteareth-5 (coconut oil derived), calendula officinalis flower extract, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, pyrus malus (apple peel) extract, cinnamomum zeylanicum (cinnamon) leaf oil, bisabolol, panthenol, tocopheryl acetate, potassium sorbate, sodium benzoate, natural botanical fragrance blend.



Pentru micul dejun am mâncat în fiecare dimineață Musli crocant cu alune de pădure de la Goody - l-am cumpărat din Lidl. Este foarte gustos și în același timp și sățios. Conține un amestec de fulgi de ovăz, cereale, alune de pădure, stafide, nuci, fulgi de grâu și nucă de cocos rasă.




Care sunt produsele voastre preferate ale acestei săptămâni?

Să aveți un sfârșit de săptămână minunat!
xo xo xo


6 comentarii:

  1. eu o sa iti spun doar de un singur produs... e vorba despre untul de corp de la cien care m-a cucerit de la prima aplicare.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma incanta produsul de la Apimond!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un produs natural, care calmeaza iritatiile. Perfect pentru pielea sensibila! Pupici

      Ștergere
  3. si mie-mi place maxim deodorantul cien :).

    RăspundețiȘtergere