luni, 21 octombrie 2013

Haul: Unboxing iHerb


Bună, fetelor!

Cum v-ați petrecut weekend-ul? Sper că ați avut parte de două zile minunate. Eu încep săptămâna cu o mare bucurie. În sfârșit, după patru săptămâni de așteptat, coletul iHerb a ajuns în brațele mele. Yayyy!!! :D
Este prima dată când mi s-a întâmplat ca pachetul de la iHerb să vină așa de târziu. În mod normal coletul ajunge într-o săptămână și jumătate. Îngrijorată, am făcut câteva cercetări pe internet și am găsit că în câteva țări din Europa au avut loc greve spontane la companiile aeriene care se ocupă cu transpotul coletelor. Nu știu sigur dacă acesta este motivul pentru care pachetul a ajuns mai târziu, dar hai să spunem că așa ar fi. :)
Plină de bucurie, vă invit să descoperim împreună bunătățile din pachetul iHerb.











Gel pentru curățare Vitamin C Renewal de la Avalon Organics - este un produs care nu conține parabeni și promite să ajute tenul să lupte împotriva imperfecțiunilor și a îmbătrânirii premature. Pe site are multe review-uri pozitive. Sper să aibă rezultat bun și pentru mine. Îl găsiți aici



Săpun pentru ten Skin Lightening de la Dr. Woods - promite să lupte împotriva acneei și să uniformizeze culoarea tenului. Are un parfum subtil de trandafir și conține particule abrazive. Îl găsiți aici.





Ulei din arbore de ceai de la Cococare - este a doua sticluță pe care o folosesc. Mi-a plăcut foarte mult faptul că cei de la iHerb au ambalat foarte bine acest produs. Este un produs bun, pe care o să-l cumpăr mereu. V-am vorbit desre el aici.  Pe site îl găsiți găsiți aici.





Din partea iHerb am primit o pilă mică pentru călcâie cu inscripția iHerb și un balsam Sierra Bees cu miros de vanilie.



Sper să aveți parte de o săptămână plină de reușite!
xo xo xo

16 comentarii:

  1. Toate produsele din coletul tau imi starnesc interesul. Eu inca astept comanda plasata pe 20 Sept. Sper sa ajunga si la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti primesti produsele. Pana in prezent eu mi-am primit toate coletele. xo

      Ștergere
    2. Ma bucur pentru tine! Ce bunatati ti-ai cumparat? Ai vreo recomandare? xo xo xo

      Ștergere
    3. Mi-am luat 2 săpunuri, african black soap si unul cu glicerina rainforest, 2 produse elf- blush si fard de ochi, ambele sunt pigmentate, îmi plac mult, un supliment CaMgZnD3, iar gratuit balsam sierra bees de mentă - ti-l recomand si pila pentru călcâie. Acum planific următoarea comanda, mă tentează uleiul din arborele de ceai.

      Ștergere
    4. Uleiul din arbore de ceai este foarte bun. Ti-l recomand! Sapunul African Black Soap il am si eu in wish list. Sapunul cu glicerina suna interesant. Sunt curioasa ce efecte are. Ca si tine deja ma gandesc la urmatoarea comanda.
      Multumesc pentru recomandare! xo xo xo

      Ștergere
  2. Mi se pare interesant sapunul :) si eu astept o comanda de la ei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt nerabdatoare sa il incerc. Voi reveni cu detalii. xoxoxo

      Ștergere
  3. ma pregatesc si eu de o camanda! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata m-am hotarat oficial pana la sfarsitul saptamanii dau si eu o comanda :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am mai adaugat produse in wish list, dar astept salariul viitor. Totusi... :)

      Ștergere