luni, 7 octombrie 2013

Haul: Cumpărături Avon


Bună, fetelor!

Ca să ne mai liniștim după un weekend în care unui cutremur poznaș i-a venit strălucita idee de a ne strica somnul dulce, am hotărât că este timpul perfect pentru niște bunătăți de la Avon.







Exfoliant pentru față Perfectly Purifying de la Planet Spa - nu l-am încercat până acum, dar o să revin ulterior cu o părere.


 

 Fiole cu tratament pentru revitalizarea tenului de la Planet Spa - cutiuța conține patru fiole, iar parfumul acestora este unul plăcut. Am aplicat ser dintr-o fiolă seara, iar dimineața m-am trezit cu tenul stălucitor. Voi vedea ce efecte are pe termen lung.


 




 Corector pentru pete roșii - promite să ascundă petele roșii cauzate de acnee, rozacee sau de capilarele dilatate. Sper să facă o treabă bună!


 

Geantă Megan -  îmi place mult geanta! Este confecționată din piele ecologică, în laterale este prevăzută cu capse (îmi place acest aspect deoarece geanta devine mai încăpătoare, perfectă pentru câte lucruri trebuie să car după mine), iar în interior este prevăzută cu două buzunare (unul cu fermoar, iar celălalt pentru telefonul mobil). Culoarea crem este potrivită pentru acest anotimp și se poate asorta ușor cu diferite ținute vestimentare.
În noul catalog puteți găsi geanta la prețul de 69,99 lei.




Listă prețuri:
  • exfoliant pentru față + fiole cu tratament pentru revitalizarea tenului - 24,98 lei
  • corector pentru pete roșii - 14,99 lei
  • geantă Megan - 59,99 lei
Să aveți o zi frumoasă, iar săptămâna să vă fie plină de reușite!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu