luni, 8 septembrie 2014

Avon Haul





Iată-ne la începutul unei noi săptămâni și, pentru a o începe cu dreptul, vă invit la shopping ^◡^.  Pentru astăzi mi-am propus să vă arăt ce cumpărături am făcut de la Avon, urmând ca la sfârșitul săptămânii să vă povestesc ce mi-am luat din DM.





Am cumpărat:

Set decorativ pentru unghii format din pietricele de diferite culori și forme (flori, inimioare, forme rotunde și dreptunghiulare și unele sub forma picăturilor de apă). Acesta îmi va permite să realizez cu ușurință manichiuri interesante.
Pentru a facilita aplicarea pietrelor decorative am ales și instrumentul potrivit.
Fiecare produs prezentat mai sus a costat 8 lei.




Deoarece îmi place să am gene lungi și curbate, am ales să-mi cumpăr acest cleștișor care la prima vedere pare calitativ și ușor de folosit. Produsul a costat 9 lei.




Știți deja cât de mult îmi plac rimelurile de la ColorTrend deoarece au o textură mai uscată care îmi permite să am gene mai lungi și cu volum, fără să le încarce excesiv. Plus că prețul mi se pare foarte accesibil - 11 lei.






Acestea au fost cumpărăturile mele de la Avon. Deja am răsfoit următorul catalog și mi-am făcut o listă de dorințe. :D


Să aveți o zi frumoasă și o săptămână reușită!
xo xo xo


Un comentariu:

  1. Si pe mine ma tenteza decorativele pentru unghii...dar sunt cam scumpe pentru cantitatea lor . Am vazut in alte magazine pachet dublu la 5-6 lei .

    RăspundețiȘtergere