miercuri, 10 septembrie 2014

Review: Gel de curățare de la Cetaphil





Îmi place să vizualizez pe youtube filmulețe despre ”Rutina de îngrijire a tenului” deoarece doresc să descopăr noi produse ce au efecte benefice pentru ten. Am observat că unele dintre fetele pe care le urmăresc folosesc produse de la Cetaphil și că aceste produse au multe review-uri pozitive, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am descoperit că site-ul feelunique comercializează unele produse din această gamă.
Nu am stat deloc pe gânduri și am plasat o comandă. Folosesc gelul de curățare de câteva luni de zile, de aceea mi-am zis că este timpul să vă vorbesc puțin despre el.





 Pentru început aș dori să precizez faptul că eu am tenul mixt (zona T se îngrașă repede, iar zona obrajilor este uscată), sensibil și cu tendințe acneice, de aceea trebuie să fiu foarte atentă la produsele pe care le folosesc.




Gelul de curățare de la Cetaphil se încadrează în categoria produselor care îmi plac și care au efecte pozitive asupra tenului meu.

Ce îmi place la acest produs?
  • are o textură cremoasă ce lasă tenul catifelat și hidratat
  • nu conține săpun și nici parfum
  • nu irită pielea
  • este blând cu zona ochilor, nu provoacă usturime
  • tenul se simte foarte curat după folosire
  • are o textură cremoasă, ceea ce face ca acest produs să fie perfect pentru pielea uscată
  • recipientul este prevăzut cu o pompiță (îmi plac astfel de recipiente deoarece împiedică bacteriile să intre în contact cu produsul)
  • are un miros subtil
  • este aliatul meu împotriva acneei

Ce nu îmi place la acest produs?
  • conține parabeni
  • nu înlătură foarte bine machiajul, de aceea înainte de a folosi acest produs folosesc șervețele demachiante 



Mod de folosire:

Acest produs nu se folosește pe tenul ud, ci se aplică direct pe pielea uscată prin mișcări circulare. Se înlătură excesul de produs cu o dischetă demachiantă și se clătește bine tenul cu apă.



Voi recumpăra acest produs?

Da, îl voi recumpăra deoarece acest produs îmi lasă tenul fin, hidratat, luptă împotriva imperfecțiunilor, iar în sezonul rece îmi va proteja pielea de efectele negative ale frigului și ale vântului.



Vă doresc o zi frumoasă!
Vă pup!
xo xo xo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu