joi, 4 septembrie 2014

Pictures from my week



Ploaia ce bate în geam mă îndeamnă să mă gândesc la cât de repede a trecut vara. M-am întors la serviciu, iar vremea mohorâtă nu mă ajută deloc să mă acomodez. :( Zilele însorite și relaxante par doar o amintire pe care vremea nu tocmai prietenoasă o îndepărtează și mai tare. Ziua s-a scurtat vizibil și parcă vestește domnia reginei ce împrăștie rugină în natură, pictând-o în tonuri roșiatice. Sper că va fi totuși mai blândă cu noi și ne va permite să avem parte și de zile însorite în care ploaia să nu ne mai deranjeze cu plânsul ei bolnăvicios.

Zilele acestea nu am avut prea mult timp pentru ieșit în oraș, însă am încercat să mă mai relaxez puțin prin magazinele ce mă invită să le acord câte o vizită când mă întorc de la serviciu. Doresc să vă arăt câteva poze cu ultimele achiziții, precum și cu preferințele momentului.


Din Lidl mi-am cumpărat o pereche de jeggings și un carnet ce este prevăzut cu magnet și pix. Pantalonii îmi plac foarte mult deoarece sunt confecționați dintr-un material bun, banda elastică din talie îi fixează bine pe corp, au buzunare aplicate la spate și au costat doar 30 lei.



Aici vă arăt două dintre rujurile mele preferate: cel portocaliu este de la Revlon, iar cel roz de la Rimmel. Ambele sunt foarte pigmentate, nu încarcă buzele și sunt destul de rezistente.



Rujul Revlon este în nuanța 704 Peach Silk și face parte dintr-o colecție mai veche. Îmi place să îl folosesc toamna deoarece nuanțele de portocaliu mi se par cele mai potrivite pentru acest anotimp.
Rujul Rimmel Lasting Finish by Kate este în nuanța 06, una din preferatele mele. Îmi place culoarea de roz aprins, aproape roșu, îmi place mirosul acestui produs și l-aș purta în fiecare anotimp.



Un alt produs pentru colorarea buzelor într-o nuanță intensă este acest stain glossy de la Physicians Formula. L-am cumpărat de pe iHerb și de cum l-am aplicat m-am îndrăgostit de textura sa hidratantă. Nu știu însă ce să zic despre mirosul acestui stain... Nu mă declar o fană a aromei. Însă asta nu mă împiedică să folosesc produsul. Sper să revin în curând cu un review complet.



Pentru că tot suntem la categoria Îngrijirea și colorarea buzelor, vă prezint noul meu Baby Lips. Este prima oară când îl achiziționez și sunt foarte curioasă cu privire la calitatea sa. L-am cumpărat din DM împreună cu alte câteva cosmetice pe care intenționez să vi le arăt într-o postare viitoare.



În ultima vreme am încercat să mănânc cât mai sănătos și am apelat la salate din fructe și legume.


Salată și somon la cuptor



Din Cora am cumpărat o caserolă cu mure congelate. Am încercat o rețetă de salată cu mure, migdale, ulei de măsline, oțet balsamic, brânză de capră și salată verde. Îmi place rezultatul și cred că o să mai repet experiența culinară. Inițial am avut dubii în ceea ce privește includerea fructelor în salatele de legume.


Salată de fructe (mure, mere, iaurt de pere) - yummy!!!


Ultima achiziție a fost această revistă pe care am luat-o pentru scrubul de corp cu zahăr și cacao de la Fennel. Nu l-am folosit, însă pot spune că miroase delicios.



 Vă doresc o zi frumoasă!

Vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu