marți, 23 septembrie 2014

iHerb Haul



De curând am plasat o comandă pe iHerb deoarece aveam în wish-list câteva creme și batoane hidratante pe care mi le doream de ceva timp. Toamna a sosit cu vreme mai rece și pielea mea a devenit mai uscată, așa că aveam nevoie de produse mai hidratante. Coletul a sosit în aproximativ două săptămâni, iar conținutul a fost atent ambalat, astfel încât nu am avut surprize neplăcute la desfacerea acestuia.




Primul produs adăugat în coș a fost un deodorant roll-on care este natural și conține 75% gel de aloe vera. Are un miros plăcut, herbal și se absoarbe rapid în pielea subrațului, fără să lase urme albe pe haine.






Următoarele pe listă au fost două stick-uri hidratante. Unul cu fructul pasiunii și guava și altul cu mentă și miere. Primul miroase absolut delicios și îmi place să îl folosesc pentru zona ochilor, pentru buze, cuticule și coate. Ambele produse sunt 100% organice, fiind eficiente pentru calmarea pielii după epilare.




Un produs cu foarte multe review-uri pozitive este Facial Cleansing Pads cu tea tree oil de la Desert Essence. Conține 50 de discuri abrazive care exfoliază foarte bine, dar care au un miros puternic de arbore de ceai. Lucrul acesta nu mă deranjează deoarece mirosul dispare relativ repede, plus că aroma de arbore de ceai nu îmi displace deloc.






Am ajuns și la categoria Creme. Am ales o cremă de noapte de la Acure deoarece este destinată pielii normale și celei uscate, conține celule stem de argan și promite să hidrateze, să tonifice și să refacă pielea pe timpul nopții.



Tot din aceeași gamă am ales și crema de zi care conține SPF 15, lucru necesar și benefic tenului deoarece trebuie să ne protejăm pielea de razele ultraviolete și în sezonul rece.



Listă de prețuri



Sunt foarte încântată de ceea ce mi-am comandat și de abia aștept să mai bifez și alte produse ce așteaptă cuminți în wish-list. Pentru moment însă încerc să mă bucur de ceea ce tocmai am achiziționat și sper să obțin rezultatele pe care mi le doresc.

Voi cum vă pregătiți pielea pentru sezonul rece?


Vă doresc o zi călduroasă și plăcută!
Vă pup!
xo xo xo 

12 comentarii:

  1. arata bine comanda ta, asteptam si impresiile dupa ce le folosesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am în plan să schimb loțiunile de corp cu un unt de corp. Parcă m-ar tenta cele de la Sabon că am testat în magazine și sunt super. Iar pentru ten folosesc un ser. De obicei nu prea agreez cremele mai grase. Doar în situațiile speciale mai înlocuiesc serul cu untul de cocos când se întâmplă să îmi simt pielea mult prea uscată.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, unturile de corp sunt mai potrivite pentru sezonul rece. Nu am folosit nimic de la Sabon pana in prezent, dar m-ai facut curioasa. O sa arunc si eu o privire prin magazinele lor. Pup!

      Ștergere
  3. ma tenteaza batoanele hidratante.. cred ca ar fi bune si pentru perioadele in care sunt racita si im agresez nasucul.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi place senzatia de uscaciune si usturime cauzata de servetele si cu siguranta batoanele ar fi utile pentru o asemenea problema. Multumesc pentru comentariu! Te pup!

      Ștergere
  4. Aș citit toată ziua rânduri despre comenzi plasate pe Iherb!
    Numai bunătăți ai primit, cremele acelea de la Acure arată foarte bine. Și batoanele, foarte interesante.
    Nici mie nu îmi displace mirosul de arbore de ceai, ba chiar e una dintre aromele mele favorite.
    Pentru sezonul rece vreau să mă pregătesc cu o cremă/ser cu vitamina C de pe Iherb. Momentan folosesc un produs cu AHA luat de la ei și cică ar da rezultate și mai bune dacă pe timp de zi se alternează cu o cremă cu vitamina C. Acum să văd, în cel mai rău caz îmi iau niște capsule de vit. C :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un ser cu vitamina C ar suna tentant si pentru mine. Eu mi-am cumparat niste vitamina C pudra pe care o pot folosi pentru a-mi prepara un ser. Acum trebuie sa mai procur si alte ingrediente precum gel de aloe si vitamina E. Insa trebuie sa recunosc ca m-ar interesa un ser bun. O sa mai cercetez pe iHerb, poate gasesc ceva. :) Multumesc pentru sugestii si pentru faptul ca ai ales sa raspunzi la intrebarea adresata de mine in aceasta postare! O zi frumoasa iti doresc! Pupici!

      Ștergere
  5. Sunt utile batoanele hidratante si cred ca sunt perfecte pentru vremea de toamna.Cel mai mult cred ca mi-ar placea dischetele cu arbore de ceai.Poate ma incumet si eu sa dau in sfarsit comanda pe iherb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dischetele sunt foarte abrazive si lasa pielea fina. Am folosit cateva si nu am observat nicio iritatie sau inrautatire a aspectului tenului. Eu zic ca merita sa dai o comanda deoarece preturile de pe site sunt foarte bune.

      Ștergere
  6. Ma tenteaza deodorantul. Nu am mai auzit de aceste produse!! Noroc ca am trecut pe la tine!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere