luni, 11 mai 2015

Câteva cumpărături


Acum două zile am colindat prin magazine în căutarea unor espadrile confortabile și a unui tricou alb, simplu. Am găsit produsele dorite la prețuri foarte accesibile. :)





Din Lidl am luat aceste șosete care sunt foarte confortabile deoarece au o pernuță în talpă. În plus, se așază foarte bine pe picior și nu se trag în timpul mersului. Am plătit pe ele 7 lei și sunt mulțumită de achiziție.



 Am găsit acest tricou în magazinul Koton la un preț de numai 25 lei. Este simplu, fabricat din bumbac 100% și este suficient de lung să-l pot purta și la serviciu. Îmi place linia decupajului din zona gâtului și că nu este decoltat. L-am ales special să-l pot purta cu un colier luat de la Miniprix pe care vi-l voi arăta într-o postare viitoare.


 Tot de la Koton mi-am cumpărat un parfum la care îmi rămăsese gândul de astă-iarnă, dar pe care nu am vrut să-l cumpăr deoarece aveam multe parfumuri începute. Între timp am terminat vreo două, așa că mi-am spus că merit unul nou.


 Parfumul se numește Pink Crystal, are o sticluță frumoasă cu un capac sub forma unui cristal mare și roz. Această apă de toaletă are un miros puternic și sofisticat. Îmi place la nebunie! Am plătit 60 lei pentru 100 ml de produs, ceea ce mi se pare o adevărată afacere. :)


În timp ce mă plimbam prin mall am primit un talon de concurs valabil în magazinele Marks&Spencer. Am mers la casă și am constat că am câștigat o pungă cu biscuiți de la secțiunea Food. I-am împărțit cu familia mea și vă pot spune că sunt foarte delicioși!!! Cred că mă voi întoarce în magazin să-i cumpăr. ^_^



De la magazinul H Fashion situat pe Bulevardul Nicolae Grigorescu, București, sector 3, mi-am luat o pereche de espadrile. Proprietarii aduc marfă din Anglia, iar produsele sunt deosebite. Am observat că acolo aduc și espadrile Toms. Nu știu dacă sunt veritabile, însă eu mi-am ales o pereche de la Chanel. 


 Încăltările sunt foarte bine lucrate, au o talpă de cauciuc moale și au și dublură în interior. Sunt mult mai confortabile și mai bine lucrate decât ce am văzut prin magazine. Vânzătoarea purta și ea o pereche identică și chiar mi le-a recomandat. Am plătit pe ele doar 79 lei și sunt foarte mulțumită deoarece sunt ușoare și îmi face plăcere să le port. 




Acestea sunt ultimele cumpărături. Urmează o comandă Miniprix și ceva produse Avon.

V-am pupat! Să aveți o săptămână reușită!
xo xo xo 

6 comentarii:

  1. Espadrilele sunt suuuuper♥. Parfumul arată tare bine. :3


    http://beau-typhoon.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac. Si eu sunt incantata de ele! Multumesc de vizita si pentru ca ti-ai facut timp sa-mi lasi un comentariu! Apreciez! Pupici!

      Ștergere
  2. Mie mi se par oribile espadrile. Chiar ma gandesc de ce le tot cumpara lumea. Dar eu port UGG si unii spun ca sunt cele mai oribile incaltari, deci clar tine de gustul fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident ca tine de gustul fiecarei persoane. Nici nu ar fi normal sa ne placa aceleasi lucruri.

      Ștergere
  3. sa le folosesti pe toate cu drag! o sa trec si eu prin Lidl, poate mai gasesc sosetele alea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa le mai gasesti. Daca nu, poate data viitoare. Produsele lor revin periodic la raft.

      Ștergere