duminică, 24 mai 2015

Colier de la Miniprix


Bună, fetelor!

Îmi cer scuze pentru absența mea din blogosferă, însă reușesc cu greu să îmi fac timp pentru postări deoarece sunt foarte ocupată în ultima vreme. Sper ca în câteva săptămâni lucrurile să revină pe un făgaș normal și să am mai mult timp liber.
Astăzi doresc să vă prezint un colier foarte frumos pe care l-am cumpărat de pe miniprix.ro . Sinceră să fiu, m-am cam ferit de secțiunea "Accesorii" deoarece în trecut mi-am comandat o brățară care a sosit ruptă și care nici nu arăta așa de bine ca pe site. Cu colierul pe care tocmai mi l-am luat este altă poveste.



Colierul are un vibe tribal, ceea ce mi-a plăcut la nebunie, mai ales că în ultima vreme prefer ținutele formate din jeanși, un tricou simplu și un colier statement. Pentru perioada verii prefer ținutele boho chic, pe cele puțin mai wild, deoarece în aer plutește un iz de vacanță ce mă face să fiu mai relaxată și mai visătoare.



Colierul este foarte bine lucrat, nu are defecte, are o lungime perfectă și a costat doar 17 lei. Mi l-am luat într-o perioadă în care cei de la Miniprix au oferit transport gratuit pentru orice comandă.

Am observat că pe miniprix.ro sunt din de în ce mai multe oferte tentante, printre care și Caravana Reducerilor, dar și binecunoscutele reduceri aplicate la diferite categorii de produse. Acum eu am pus ochii pe o brățară de piele care costă doar 25 lei și care este suport pentru capsele decorative de pe site pe care eu le consider foarte interesante.


Vă doresc o săptămână reușită!
Vă îmbrățișez cu drag!
xo xo xo 

6 comentarii:

  1. Fain colierul! Să-l porți cu drag!
    E prea tare acea brățară, chiar acum am să mi-o comand și eu. Nici nu o văzusem! Mulțumesc mult, de când doream așa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru urare! Ma bucur ca ti-am fost de folos cu recomandarea bratarii. Pupici!

      Ștergere
  2. Ce dragut este!!! Sa il porti cu drag!
    :*

    RăspundețiȘtergere