vineri, 8 mai 2015

Shopping Haul: Cumpărături de la Kurtmann





De curând cei de le Kurtmann au avut reduceri de 40% pentru produsele de pe site. Deoarece acesta se găsește pe lista magazinelor virtuale preferate și pentru că am găsit câteva produse care mi-au plăcut foarte mult, nu am stat pe gânduri și am plasat o comandă.




Cu gândul la vară, am ales să-mi cumpăr un top lejer și tare drăgălaș!
Preț - 14,94 lei



Culorile pastelate sunt preferatele mele. Cum am văzut acest tricou pe site, mi-am spus că trebuie să fie al meu și mă bucur că l-am adăugat în coș deoarece este foarte frumos. Îmi place foarte mult decupajul de la mâneci și din partea de jos a articolului.
Preț - 35,94 lei



Bluza aceasta este foarte interesantă datorită decupajului ce vine pe umărul drept și a inserțiilor de piele de la mâneci. 
Preț - 38,94 lei




Culoarea acestui tricou mă binedispune, de aceea sunt sigură că atunci când îl voi purta mă voi simți foarte bine. Me... happy! ^.^
Preț - 38,94 lei





Următoarele două articole le-am cumpărat pentru atunci când vremea va fi mai rece. 

Această bluză este crop top și are un material fin, ce se simte moale pe piele.
Preț - 32,94 lei



Am ales să cumpăr această rochiță pentru a o purta la toamnă, pentru un outfit casual.
Preț - 44,94 lei


Ultimul articol vestimentar este o pereche de blugi negri de la Zara, care îmi plac mult. Materialul este unul gros, de calitate, iar lungimea lor este până la glezne. Inserțiile de cusături și decupajul de la glezne transformă blugii din unii banali în unii deosebiți.
Preț - 47,94 lei



Ultima categorie pe care am vizitat-o a fost cea destinată accesoriilor. Chiar pe primul rând stătea frumos și mă aștepta acest portofel super cute de la Bershka.
Preț - 14,94 lei



Nici de data aceasta cei de la Kurtmann nu m-au dezamăgit. Articolele sunt exact cum mă așteptam și de-abia aștept ,,să le scot în lume”. ;)
Pe site este o mega ofertă, așa că dacă doriți să aruncați o privire, click aici pentru reduceri de 60% aplicate tuturor produselor.


Vă pup!
xo xo xo

4 comentarii:

  1. Foarte frumoase! Cel mai mult îmi plac bluzița mov, cea verde și perechea de blugi negri.
    Să le porți cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru urare, Aurora! Sunt foarte incantata de produsele cumparate si mai ales de preturile lor. Astazi cei de la Kurtmann au reduceri de 60%, ceea ce ma tenteaza la a face mai multe cumparaturi. Incerc sa rezist... :)

      Ștergere
  2. Maieul e asa draguut♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult. Cred ca da bine pe o piele bronzata. Acum imi mai ramane sa fac rost de partea cu bronzul... ^_^ Pupici!

      Ștergere