miercuri, 27 mai 2015

May Empties - Produse terminate luna aceasta



Luna mai se apropie de final, așa că m-am gândit să vă prezint produsele terminate în această lună.
Am reușit să folosesc multe produse pentru îngrijirea pielii deoarece îmi doresc să le epuizez pe cele mai vechi de 6 luni.
Iată cum m-am descurcat: ^_^



Pentru corp am folosit:



Gel de duș Tesori d`Oriente Hammam este un produs foarte bun: hidratează pielea datorită uleiului de argan din compoziție și are un parfum elegant pe care, cu siguranță, îl veți îndrăgi și voi dacă vă decideți să-i dați o șansă acestui produs.



Deodorantul Rexona Invisible nu a lăsat urme pe haine și miroase bine. Îl voi recumpăra.

Spray-ul de corp de la Avon cu note proaspete de măr revigorează și parfumează instant pielea corpului. Folosesc de foarte mult timp aceste spray-uri și nu voi renunța la ele. :)



Crema cu vitamina E de la derma e este un produs achiziționat de pe siteul iherb. Hidratează și catifelează eficient pielea foarte uscată. Rolul vitaminei E este de a hidrata în mod natural pielea și de a o proteja de factorii nefavorabili precum soarele, vântul, frigul etc. Poate fi folosită pentru ten, mâini și picioare. Cu siguranță o voi recumpăra când vremea se va răci deoarece în perioada toamnă - iarnă pielea mea devine uscată.  :)


Pentru îngrijirea părului am folosit un produs Avon pe care l-am îndrăgit foarte mult și tocmai de aceea îl voi recumpăra.



Tratamentul - spray pentru păr cu formulă bifazică Advance Technique Spreme Oils de la Avon este un produs destinat tuturor tipurilor de păr. Am observat că hidratează destul de bine părul și a fost de ajutor la aranjarea podoabei capilare. Produsul are un parfum subtil de vanilie.


Pentru îngrijirea feței am folosit creme special create pentru tenul normal/ uscat.



Setul de creme Acure, format din cremă de zi și cremă de noapte, a fost achiziționat de pe siteul iherb. Am fost încântată să utilizez aceste produse deoarece au avut un efect benefic asupra tenului meu. Pentru un review detaliat, click aici.

Cam atât pentru luna mai. Observ că am folosit produse care mi-au lăsat o impresie bună și pe care le voi recumpăra. Nu știu cât de curând însă deoarece mai mereu mă tentează noutățile din magazine.

Voi ce produse ați terminat în această lună?

O zi însorită vă doresc!

xo xo xo

4 comentarii:

  1. Hey! Ma bucur ca ai postat si pe FB! :)
    Nu am incercat nimic din produsele prezentate de tine aici, insa un gel de dus Tesori d`Oriente tot trebuie sa incerc! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand dusurile Tesori. Mie mi se par cremoase si foarte frumos parfumate. Varianta mea preferata este cea cu orhidee de China. Acum depinde si de gusturi. Oricum, daca ai ocazia sa te mirosi, iti poti alege aroma preferata. Multumesc de vizita si pentru ca mi-ai lasat comentariu! Pupici!

      Ștergere
  2. Am notat toate produsele pe wishlist, toate sunt atractive. Acum am primit 2 parfumele de la Tesori, chiar sunt curioasa sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa daca-ti plac. Poate ne spui pareri pe blog! xo

      Ștergere