marți, 12 mai 2015

Ce produse am terminat în ultima vreme?



Salutare!
Sper că aveți parte de o săptămână ușoară, fără stres sau probleme. Eu traversez o perioadă aglomerată deoarece anul școlar se apropie de final și am de făcut foarte multe lucruri în legătură cu evaluările finale, situațiile școlare, serbări și multe altele. În plus, mă străduiesc să fiu hărnicuță și să integrez în rutina mea de îngrijire a tenului și a corpului cât mai multe produse deoarece nu-mi place să le văd stând pe raft mai mult de câteva luni.
De la ultima postare de acest gen, am reușit să mai strâng câteva recipiente goale și, pentru că doresc să le arunc, m-am gândit să le pozez și sa vă vorbesc puțin despre acestea.






1. Șampon uscat de la Batiste - este special creat pentru părul închis la culoare. Eu îl folosesc în următorul mod: îl aplic pe păr înainte de a începe să mă machiez și îl las să acționeze. După ce termin cu aplicarea produselor de machiat, șterg reziduurile de pe păr cu ajutorul unui șervețel uscat. În acest fel nu mă murdăresc pe mâini și nici nu las în păr produs care să-mi păteze hainele. Îmi place acest șampon și îl voi recumpăra. De fapt, l-am și achiziționat. ^_^

2. Șampon Citrus Detox de la Garnier Fructis - este destinat părului gras, curăță foarte bine și are un miros plăcut. La început mi s-a părut că face o treabă bună, însă, pe măsură ce l-am folosit, a început să-mi usuce vârfurile. După ce am constatat acest lucru, l-am utilizat mai rar sau l-am folosit în combinație cu un șampon hidratant: mai întâi aplicam Citrus Detox pentru a-mi curăța bine părul, după care aplicam ceva mai blând și mai hidratant. Nu voi recumpăra acest produs. 






3. Săpun lichid Lemon meringue de la Sephora - un produs cu un miros revigorant, însă nu prea hidratant, așa că nu-l voi recumpăra. 





4. Gel de ras Gillette Fusion Proglide Gel - un gel de ras foarte bun. Și-a făcut treaba excelent. Nu l-am recumpărat deoarece am achiziționat spuma de ras de la Cien care este la fel de bună, dar mult mai ieftină. 




5. Cremă de mâini L'Occitane en Provence  cu unt de shea - nu m-a impresionat și nici nu-mi place mirosul. Nu o voi cumpăra deoarece are un miros insuportabil și nici nu-mi place sistemul de închidere prin înșurubare. Mi se pare mult prea complicat și anevoios pentru o cremă de mâini.




6. Fond de ten iluminator și hidratant de la Sephora - conține acid hialuronic, ceea ce îi conferă calități hidratante și iluminează tenul. Are un grad mediu de acoperire, arată foarte bine pe ten și nici nu a costat foarte mult (67 lei). Singurul minus este ambalajul fragil (capacul s-a crăpat destul de repede). M-aș fi bucurat dacă avea și factor de protecție solară. Deocamdată nu îl voi recumpăra, dar rămâne pe lista preferatelor mele. 



Acestea sunt produsele consumate în ultima vreme. Eu cred că m-am descurcat destul de bine și mă străduiesc să continui în același ritm.


Aveți grijă de voi!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. Hmm, destul de hărnicuţă!:))

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Harnicuta tare ai fost! si eu ma chinui cu cateva de terminat, dar in ultima vreme am apucaturi rele si incep mai multe produse deodata, si nu e bine deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e din cauza curiozitatii. Si eu sunt la fel: nu ma pot abtine sa nu testez noi produse si tind sa le abandonez pe raft pe cele care nu prea imi plac.

      Ștergere