joi, 7 mai 2015

Ce produse pentru îngrijirea mâinilor folosesc?


Pielea mâinilor este expusă diferiților factori externi precum apa (fierbinte, calcaroasă, bogată în clor), soarele sau săpunul, ce pot afecta aspectul pielii. Se spune că putem să ne dăm seama de vârsta unei persoane dacă îi privim mâinile și gâtul. Tocmai de aceea este foarte important să folosim produse hidratante și să avem grijă să aplicăm creme cu factor SPF.




Astăzi doresc să vă prezint câteva produse pe care le folosesc pentru a-mi hidrata pielea mâinilor. 



1. Ulei solid pentru masaj de la Lush


Acest ulei solid este foarte hidratant și are un miros plăcut. Îl folosesc înainte de culcare: îl aplic din belșug pe piele, după care port o pereche de mănuși cumpărate de la Avon cu mulți ani în urmă. În acest fel mă asigur că pielea mea va primi toată hidratarea de care are nevoie. A doua zi mâinile mele sunt foarte catifelate, iar efectul este de durată.


 2. Cremă de mâini cu mango de la The Body Shop


 Această cremă are un miros absolut delicios. De câte ori o miros, mi se face poftă de fructe.
Produsul conține extract din semințe de mango și ulei din India, are o consistență cremoasă, pătrunde rapid în piele, fără a o lăsa foarte uleioasă. Folosesc zilnic această cremă... creează dependență. :)


3. Cremă SoftCaress Nourishing de la Oriflame


 Acest produs conține ulei de macadamia, ingredient care îi conferă proprietăți hidratante. Crema are un miros plăcut, dulce, nu lasă pielea uleioasă, astfel încât poate fi aplicată pe tot parcursul zilei, fără a  îngreuna mânuirea diferitelor obiecte.


4. Glicerină citrică pentru mâini de la Farmec


Dacă nu suportați să folosiți cremă de mâini pentru că simțiți pielea prea uleioasă, atunci glicerina citrică de la Farmec este soluția optimă deoarece se absoarbe extrem de rapid și nu lasă reziduuri pe piele. A costat doar 8 lei, ceea ce mi se pare a fi un preț foarte prietenos cu portofelul. 


5. Ulei de corp Amazonian Treasures Avon Planet Spa


Pentru momentele mele de relaxare în care am mai mult timp la dispoziție, aplic pe piele acest ulei, după care folosesc mănușile de la Avon, care sunt special concepute pentru a fi folosite după aplicarea cremelor. În acest fel pot atinge obiectele, fără a lăsa urme lipicioase.
Uleiul Amazonian Treasures de la Planet Spa are o textură asemănătoare cu a uleiului de gătit, deci este destul de vâscos. Cu toate acestea, dacă se aplică o cantitate foarte mică de produs, se absoarbe destul de rapid în piele. Îl folosesc cu plăcere nu numai pentru că hidratează, dar și pentru că miroase foarte bine!

Din păcate nu dețin nicio cremă de mâini care să conțină factor de protecție solară și trebuie să recunosc că am cam neglijat acest aspect. Probabil cea mai bună soluție o reprezintă aplicarea unui produs special cu SPF mai ridicat.


Aveți grijă de voi! Pe curând!
xo xo xo 

4 comentarii:

  1. Am avut şi eu crema Oriflame şi mi-a plăcut foarte mult ♥♥

    beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este a doua crema pe care o incerc de la Oriflame si mi-au placut ambele. xo

      Ștergere
  2. Nu am incercat nici un produs de mai sus, dar eu am nelipsita de pe noptiera, crema de la Neutrogena si uleiul de cuticule de la Orly amandoua imi plac la nebunie :)pupici :*
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema de la Neutrogena am avut-o si eu, insa uleiul pentru cuticule nu l-am incercat. Poate pe viitor ii voi da o sansa. Pup!

      Ștergere