marți, 9 octombrie 2012

e.l.f. Lip Stain Review


Bună, fetelor!

Am căutat un ruj care să reziste mult timp pe buze și care să fie și accesibil ca preț. Astăzi putem afirma că am găsit ce căutam, este vorba despre e.l.f. Lip Stain. Este un produs nou și eram foarte curioase dacă va persista pe buze un timp îndelungat. Am ales spre testare trei nuanțe din cele patru existente.



e.l.f. Lip Stain ne place foarte mult deoarece:
-  vine într-un ambalaj drăguț, asemănător cu cel al unui marker, iar cu ajutorul vârfului ascuțit produsul se aplică cu ușurință și cu  precizie.
-  culoarea persistă mult timp pe buze.
-  nuanțele sunt drăguțe.
-  costă doar 15 lei.


Culoarea s-a luat destul de greu de pe mână.


Calitatea acestui produs este bună, însă după câteva utilizări am observat că vârful a început să se usuce. Nu știm cât o să-l putem folosi, sperăm cât mai mult. Ne-am dori însă ca gama essential să conțină produse care să aibă o calitate sporită față de cea din prezent. Ne referim la tușul de ochi rezistent la apă (s-a uscat foarte repede), la luciul de buze Lip Stain (care apropo nu este un luciu), precum și la calitatea ambalajelor care se rup foarte repede. 

Vă dorim o zi minunată! 
Cu mult drag, Daniela, Oana și Simona
xo xo xo 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu