joi, 25 octombrie 2012

LUSH Seanik Shampoo Bar Review


Bună, fetelor!

Ne plac foarte mult produsele Lush deoarece conțin mai puține chimicale, iar unele dintre ele chiar au în compoziție numai ingrediente naturale. Am fost foarte curioase să testăm și șampoanele solide, așa că am ales șamponul solid Seanik.

Ingredientele de bază sunt algele marine care au rolul de a lăsa părul moale și fin, sarea de mare care are rolul de a da volum părului și lămâia care curăță părul de sebum și de impurități.
Este un șampon mic, ocupă puțin spațiu, de aceea este perfect pentru a fi luat și în călătorii.
Șamponul Seanik se numără printre cele mai bune șampoane pe care le-am folosit până acum. Ne place deoarece lasă părul moale, hidratat, îi conferă volum și chiar curăță foarte bine sebumul (poate fi folosit cu încredere de persoanele care au părul gras).

Cei de la Lush susțin că un șampon solid este echivalentul a 3 recipiente de șampon lichid. Au mare dreptate, l-am folosit de foarte multe ori și, arătă ca nou. Un mic sfat pentru ca acesta să reziste mai mult este să nu intre în contact cu foarte multă apă.
Prețul este cam măricel pentru un șampon (47,80 lei), dar își merită banii având în vedere faptul că ține mai mult decât șampoanele lichide.  Îl recomandăm tuturor celor care doresc să folosească un șampon natural.

Să aveți o zi minunată! xo xo

4 comentarii:

  1. din descrierea ta am invatat multe lururi.Interesant mi s-a parut faptul ca dureaza foarte mult si este echivalentul a 3 sticle de sampon normal.Este foarte interesant acest aspect, eu care credeam ca se consuma dupa o saptamana, doua:))Ma gandeam ca e ca un sapun:)Foarte util review-ul!Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca ti-este util acest review. Mie imi place foarte mult acest sampon. Pupici!

      Ștergere
  2. Foarte interesant, nu stiam ca exista sampon solid :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lush nu este singura companie care produce acest fel de produs. Recent am văzut intr-un plafar un sampon solid, insa nu am retinut producatorul :( . Il preferam pe cel de la Lush deoarece este natural si are o calitate deosebita.

      Ștergere