miercuri, 17 octombrie 2012

iHerb Haul


Bună, fetelor!

Am plasat o nouă comandă iHerb pentru că, da, ne-am îndrăgostit de acest site, așa că nu putem sta departe de acesta prea mult timp. Am ajuns la concluzia că și banilor noștri le place să fie cheltuiți pe produsele lor. :)


 Pudră proteică MRM 100% All Natural Whey - este foarte gustoasă. Cu siguranță se adaugă la lista noastră de cumpărături. Costă 14,22$ (aprox. 50 de lei).

 Cremă cu progesteron de la Now Foods - este indicată pentru echilibrarea nivelului hormonal și pentru femeile care au intrat la menopauză. Mama noastră are 50 de ani și a folosit această cremă de câteva ori de când am primit-o. Efectele nu au întârziat să apară. Crema nu conține parabeni, parfum și nici coloranți. Costă 13,79$ (aprox.48 lei) și are 85g.

 Cremă pentru definirea buclelor de la Beautiful Curls - conține unt de shea și costă 5,71$ (aprox. 20 de lei).

 Balsam de buze Simone Chickenbone Chicken Poop - primul lucru care ne-a făcut să-l cumpărăm a fost denumirea sa, ni se pare foarte haioasă, iar al doilea lucru au fost părerile foarte bune despre acest balsam de buze. L-am folosit de câteva ori și am observat că lasă buzele hidratate. Vom vedea mai multe după ce îl vom folosi mai mult timp. Costă 2$ (aprox. 7 lei).

Multivitamine și multiminerale 21st Century Sentry - conține 300 de comprimate și costă 9,58$ (aprox. 34 de lei). Se ia un singur comprimat pe zi, așa că se merită achiziționarea acestora.

Nu uitați că pentru prima comandă plasată pe site-ul iHerb puteți beneficia de o reducere de 10$ pentru o comandă mai mare de 40$, iar dacă valoarea aceasteia este mai mică de 40$ puteți beneficia de o reducere de 5$, folosind codul RIW809.
De curând am primit o veste foarte bună de la iHerb!!! Pentru comenzi mai mari de 40$ transportul este gratuit!

Vă dorim o zi minunată! xo xo

2 comentarii:

  1. Sa le folositi cu placere! Foarte bine arata pudra aceea proteica, mai mai sa o mananci cu ochii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Aurora! Pudra arata bine, dar este si foarte delicioasa!

      Ștergere