joi, 4 octombrie 2012

La Roche-Posay Thermal Spring Water Review


Bună, fetelor!

Astăzi dorim să vă vorbim despre un produs pe care l-am descoperit cu puțin timp în urmă și care ne place foarte mult. Este vorba despre apa termală La Roche-Posay. 
Ce este apa termală? Este o apă naturală care se găsește în subterane. Are în compoziția sa multe săruri minerale, cum ar fi sulf, magneziu, seleniu, fier, zinc, acestea fiind benefice pentru piele.
 Noi am comandat apa termală La Roche-Posay Thermal Spring Water de pe site-ul aoro.ro, la prețul de 18 lei pentru 50g (1,8oz). Am ales cantitatea cea mai mică deoarece am dorit să o încercăm, să vedem ce efecte va avea asupra tenului.
  Ce am observat? Această apă calmează pielea, este potrivită pentru persoanele cu tenul sensibil, dar și pentru cele care suferă de acnee. Tenul este hidratat, proaspăt și catifelat. Noi deja am introdus-o în ritualul de îngrijire a tenului nostru. O folosim atât dimineața, cât și seara, imediat după curățarea tenului și înainte de aplicarea cremei pentru față. În zilele călduroase, am luat-o și în geantă cu noi pentru a o folosi și pe timpul zilei, atunci când simțeam nevoia să ne răcorim fața. Apa termală a devenit un produs de care nu putem să ne lipsim, așa că data viitoare cu siguranță vom comanda versiunea mai mare a acesteia.



 Vă dorim o zi minunată! xo xo xo

2 comentarii:

  1. si eu doream de mult sa achizitionez aceasta apa termala dar am zis ca poate nu este buna si arunc banii degeaba.abia astept sa o achizitionez si eu.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu ar fi bani aruncati deoarece aceasta apa contine minerale benefice pentru piele. Poate nu vei observa un efect extraordinar imediat, dar daca ai grija de tine vei observa ca anii isi pun mai putin amprenta pe chipul tau. Hugs!

      Ștergere