marți, 12 martie 2013

Avon Haul

Bună, fetelor!

Ziua de astăzi este dedicată produselor Avon din Campania 04/2013, produse pe care le-am așteptat cu nerăbdare.

 

 
 Pentru îngrijirea părului am ales două produse pe care nu le-am mai testat. Primul este Tratamentul leave-in cu ulei de argan pentru toate tipurile de păr. Am observat că lasă părul hidratat și fin. Costă doar 19,99 lei. Al doilea produs este Spray-ul pentru descurcarea părului cu aromă de mango. Deoarece varianta cu aromă de mere verzi și-a făcut foarte bine treaba, l-am ales spre testare și pe cel cu aromă de mango. L-am folosit o singură dată și mă încântă foarte mult parfumul pe care îl are. Costă 9,99 lei.

 La categoria machiaj am ales Creion de ochi Pencil Play în nuanța Dark Brown, ideal pentru a obține un look natural. Aceste creioane sunt ieftine, pigmentate și se aplică foarte ușor pe pleoapă. Costă 5,99 lei.

 

 Apa de toaletă Pretty Fabulous face parte din categoria floral-fructată. Elementele de bază sunt mărul, magnolia și vanilia. Miroase foarte bine, mai ales că mie îmi place foarte mult mirosul de vanilie. Rămâne de văzut cât de mult rezistă pe piele, dar nu îmi fac mari speranțe deoarece produsul a costat doar 19,99 lei.

 Spray-ul de picioare odorizant cu aromă de levănțică este un produs care face parte din categoria produselor destinate îngrijirii pielii picioarelor. Din această gamă am avut un lichid emolient care mi-a plăcut foarte mult. După primele utilizări am abservat că picioarele se simt revigorate. Produsul costă 9,99 lei.


Mulțumim că ați ales să citiți blogul nostru! Vă dorim o zi minunată! xo xo xo

4 comentarii:

  1. am vrut si eu parfumelul dar a trebuit sa renunt la el.
    si eu mi-am cumparat un creion color trend.. dar pe alb.. :D
    sa le folositi pe toate cu placere
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am creion alp de la color trend si imi place foarte mult. Il folosesc in coltul intern al pleoapei pentru a da luminozitate ochilor. Multumesc de urare! Pupici!!!

      Ștergere
  2. Să le folositți cu plăcere, fetelor!
    Tare interesant arată parfumelul Pretty Fabulous, are un ambalaj simpatic foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Aurora! Da, parfumul are un ambalaj simpatic si jucaus. A fost de fapt elementul care mi-a atras atentia asupra produsului. Cand am vazut ca parfumul are in compozitie vanilie, m-a convins sa-l cumpar. xoxo

      Ștergere