joi, 14 martie 2013

Small spring haul

Bună, fetelor!

Weekendul acesta mă plimbam prin magazine și am văzut niște hăinuțe care mi-au atras atenția. Le consider perfecte pentru anotimpul în care am pășit deoarece sunt colorate, altele jucăușe sau comode.



Mi-a plăcut foarte mult acest tricou cu imprimeu aztec. Îl consider o piesă esențială pentru garderoba mea deoarece poate fi elementul cu care pot obține foarte multe ținute.


Mi-am dorit mult o bluză cu formă peplum. În sfârșit am găsit ce căutam. M-au atras mult și gulerul negru, precum și culoarea veselă pe care o are.


Acest tricou este dintr-un material foarte vaporos de aceea trebuie să port un top pe dedesubt. M-a fascinat printul exotic, precum și îmbinarea de culori. Verdele crud este una din culorile mele preferate!


Aveam nevoie de niște ghete negre care să poată fi purtate cu multe ținute. Am găsit aceste ghetuțe care îmi plac foarte mult deoarece sunt comode și ușoare. Le port zilnic de când mi le-am cumpărat.

Voi care credeți că va fi piesa de rezistență a acestui sezon?
Să aveți o zi reușită! xo xo xo

2 comentarii:

  1. Bluzita roz si ghetutele sunt superbe:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie imi plac mult. Port ghetele zilnic. Sunt super comode. Pupici!

      Ștergere