marți, 19 martie 2013

DIY - Home decor

Bună, fetelor!

Astăzi doresc să vă arăt un ornament pe care l-am făcut pentru biroul meu. Nu am dorit să cheltui mulți bani, așa că am reciclat un bidon de plastic, un ambalaj de flori și câteva floricele albe pe care le vedem des în buchete. Am cumpărat niște fluturași foarte drăguți și ornamentul a prins viață.
Vă las cu niște poze, poate vă vor inspira și vă vor convinge că nu este necesar să cheltuim mulți bani pentru a ne decora casa.




Vă doresc o zi însorită! xo xo xo

2 comentarii:

  1. Foarte frumos, asa poti inveli in material sau pune diverse aplicatii pe sticla:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Anca, fiecare isi poate folosi imaginatia si poate crea un ornament in propriul stil. Mie mi-a placut sticla asa simpla, fara ornamente. Multumesc ca te-ai oprit pe blogul meu. Pupici!

      Ștergere