miercuri, 20 martie 2013

NOTD - Sweet Somon

Bună, dragele mele!

Mă uitam zilele trecute prin colecția mea de oje și am observat că unele dintre ele erau pe terminate, plus că aveau o textură îngroșată, așa că nu le mai puteam folosi. Inițial am vrut să le arunc, dar mi-a venit ideea de a le combina pentru a obține nuanțe noi.
Am început să mă joc și să amestec diferite culori. Am folosit oje care erau pe terminate și le-am amestecat cu unele de abia cumpărate pentru a le da o textură mai fluidă.  Una dintre culorile obținute îmi place foarte mult și doresc să v-o arăt și vouă. Este vorba despre o nuanță somon. Îmi doream de mult timp o astfel de ojă, însă nu am găsit în magazine nuanța dorită.


 Am ales o ojă Orkide cu calciu care era pe terminate. Am pus în ea un roz aprins și puțin portocaliu. Rezultatul m-a încântat de-a binelea!


Pe unghii oja arată așa:


Vă îndemn și pe voi să vă jucați cu ojele pe care le aveți. Puteți obține culori deosebite.
Să aveți o zi minunată! xo xo xo

3 comentarii:

  1. Mai de mult amestecam si eu ca sa obtin nuantele dorite, dar in ultima vreme nu prea am mai facut asta
    A iesit foarte frumoasa nuanta

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta frumoasa :3! Cred ca daca mai aplicai un strat ar fi aratat si mai bine <3! Oricum, e deosebita nuanta :3!

    RăspundețiȘtergere