joi, 7 martie 2013

Cremă cu lapte de capră de la ziaja - review

Bună!

Doresc să vă prezint crema de față cu lapte de capră de la ziaja, o cremă mai puțin cunoscută. Spun acest lucru deoarece, înainte de a o cumpăra, am încercat să mă documentez online și am găsit foarte puține păreri în legătură cu acest produs. Mi-am luat totuși inima în dinți și am achiziționat-o deoarece nu este foarte scumpă - 21 lei. Am găsit-o într-un plafar din cartier și mi s-a părut foarte interesant ingredientul cheie al acesteia și anume laptele de capră.


Trebuie să vă spun că am tenul gras, sensibil la ingrediente precum parfumul și am o piele care nu răspunde bine la  foarte multe creme de pe piață (Nivea, L'Oreal, Garnier, Olay) în sensul că îmi produc acnee și îmi încarcă porii. Nu aveam foarte multe așteptări nici de la această cremă de la ziaja, mai ales că plătisem pe ea o sumă foarte mică.


Crema cu lapte de capră de la ziaja este o cremă lejeră, cu un parfum delicat, foarte plăcut. Chiar dacă nu are o consistență grasă, hidratează foarte bine pielea. Poate fi aplicată înainte de fondul de ten, fiind o cremă de zi.



Am încercat să surprind în fotografie și ingredientele pentru a vă ajuta să vă formați o părere. Cu toate că produsul conține parfum și parabeni, efectul asupra tenului meu a fost surprinzător: nu mi-a provocat nicio reacție neplăcută, din contră am observat o îmbunătățire a texturii pielii, precum și un ușor efect de albire și depigmentare a petelor cauzate de soare.

Concluzia mea este că acest produs este foarte bun și că își merită pe deplin banii. O voi recumpăra deoarece este o cremă de zi foarte bună!

4 comentarii:

  1. Cum as putea lua legatura cu presona care a facut acest anunt?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum as putea lua legatura cu persoana care a facut acest document?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot confirma si recomanda in acelasi timp produsele ZIAJA sunt extraordinar de bune incepand de la sampoane,balsamurile de par,creme de maini,ten,corp,gelurile de dus,etc.Nu sunt un reprezentat al acestei marci,ci doar un consumator incantat de aceste produse descoperite de aproape un an...din pacate nu le gasesc mereu dar din fericire sunt foarte acceptabile la pret...se gasesc in farmaciile naturiste si asta din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere