miercuri, 6 martie 2013

Fashion Picks

Bună, fetelor!

Deoarece primăvara a sosit am decis că este timpul să încep cumpărăturile pentru noul sezon. La această rundă de cumpărături am ales o bluză și două coliere.

 
 La categoria accesorii am ales:

 Colier Peter Pan Collar - acest colier are biluțele cusute. Îmi place acest tip de colier deoarece oferă ținutei un aer jucăuș și girly.

 Colier statement - m-a atras combinația culorilor. Cu siguranță acest colier va scoate orice ținută din anonimat.

La categoria articole vestimentare am ales:

Îmi place foarte mult combinația alb și albastru. Această bluză este lejeră și comodă, fiind potrivită pentru o vestimentație casual.

Lista de prețuri:
Colier Peter Pan Collar - 24 lei
Colier statement - 18 lei
Bluză - 20 lei

Îmi plac foarte mult cele 3 articole, acum trebuie să merg la șifonier și să decid cu ce să le asortez. Voi ce articol preferați și cu ce l-ați purta?

8 comentarii:

  1. Bluza ar merge super cu o pereche de skinny jeans si o pereche de balerini. :D Detaliile din danteluta sunt super cute! Cat despre colierul Peter Pan... il ador!:x Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt minunate colierele , sa le porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe colierele, de unde l-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Colierul Peter Pan e superb <3! Imi plac la nebunie aceste "gulerase" cute si jucause. Si daca mai au si bilute, e si mai bine <3! Colierul statement e superb, iar bluzita e cute and girly, la prima vedere am crezut ca partea alba e din dantela <3.

    RăspundețiȘtergere