luni, 25 martie 2013

DacicCool Haul

Bună, fetelor!

În luna martie este ziua de naștere a Danielei și, de aceea am vrut neapărat să profităm de super promoția de pe site-ul DacicCool. Aceasta constă în dublarea comenzii cu ocazia zilelor de naștere. Coletul a sosit repede, în 2 zile, și ca de fiecare dată produsele au fost foarte bine ambalate. Nu toate produsele au fost dublate, dar am primit altele în locul lor.

 

 Apă Bio de flori de mușețel de la Apimond - este destinat tenului sensibil. Promite să atenueze cearcănele, să reducă inflamațiile și să prevină iritațiile. După prima utilizare am observat că tenul este fin și mai luminos. Prețul este de 22 lei.
Apă Bio de flori de trandafir de la Apimond - este un produs primit de la DacicCool. Această apă este destinată tenului sensibil și lipsit de fermitate. Prețul acestui produs este de 23 de lei.
Am mai primit și două mostre: Cremă antirid cu miere și ulei de măsline și Cremă hidratantă pentru tenul normal și mixt cu miere și aloe vera.

 Seara ne place foarte mult să ne relaxăm cu un ceai de rozmarin. O cutie conține 25 plicuri ambalate individual și costă 3,12 lei.
Iarna aceasta am reușit să ținem răceala departe cu ajutorul suplimentului alimentar Echina Vit. C. O cutie costă 17,86 lei.

 Pâinea albinelor - ajută la întărirea sistemului imunitar și la detoxifierea organismului. Costă 39 lei.
Polen de albine - încetinește procesul de îmbătrânire și crește longevitatea. Costă 20 de lei.

 
 Gel anticelulitic Supliform de la Hofigal - am observat că lasă pielea fină. Costă 9,37 lei.
În săptămâna în care am plasat comanda, la orice comandă de peste 60 de lei primeai cadou Crema de mâini cu miere și glicerină de la Gerocossen.

 Am primit din partea celor de la DacicCool Gelul de duș cremă cu piersică și avocado. Are un miros plăcut, de piersică. Al doilea produs primit este Șamponul cu miere și aloe vera de la Esther Beauty. Este destinat pentru toate tipurile de păr. O altă promoție a săptămânii a constat în oferirea Gelului relaxant pentru picioare de la Gerocossen oferit la orice comandă, indiferent de valoarea acesteia. Acest gel conține iederă, mentă și eucalipt. Are un miros mentolat.

Ne place foarte mult să facem cumpărături pe site-ul DacicCool deoarece produsele sunt foarte bine ambalate și au prețuri accesibile , iar livrarea acestora este rapidă. Pentru mai multe detalii puteți vizita site-ul DacicCool.

Aveți grijă de voi! xo xo xo

6 comentarii:

  1. vai, ce bine arata comanda! Abia astept sa fie ziua mea, sa pun si eu o comanda. Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Aura! Nu uita sa profiti de oferta de ziua ta! E super avantajos. Pupici!!

      Ștergere
  2. La multi ani, cu multa sanatate!

    Sa folositi/consumati cu placere produsele cumparate!

    RăspundețiȘtergere