miercuri, 13 martie 2013

Let's talk about: Îngrijirea picioarelor

Bună, fetelor!

Pe tot parcursul sezonului rece picioarele au stat ascunse în șosete, iar acest lucru poate avea un impact negativ asupra lor. Pielea călcâielor poate deveni uscată, aspect foarte inestetic, în special în sezonul cald. Pentru mine este foarte important să folosesc o cremă intens hidratantă pentru pielea picioarelor, așa că astăzi am ales să vă vorbesc despre crema Intensive Moisturizing FootCare Cream de la Himalaya.

 


Îmi place această cremă deoarece:
  • hidratează foarte bine pielea
  • chiar dacă are o textură mai groasă și consistentă se absoarbe rapid în piele
  • nu conține parabeni
  • conține ceară de albine, vitamina E, ulei de lavandă, ulei de rozmarin, ingrediente care au efecte benefice asupra pielii
  • are un miros plăcut, a mentă
  • oferă senzație de răcorire picioarelor


Îmi place foarte mult această cremă deoarece îmi oferă îngrijirea perfectă pentru pielea picioarelor. Recomand crema și pentru acele cazuri în care pielea călcâielor este aspră și crăpată. Produsul a fost achiziționat de pe site-ul iHerb, la prețul de 9,04$.

Aveți grijă de voi! xo

4 comentarii:

  1. Hmm bine ca mi-ai amintit si de ingrijirea picioarelor...saracele creca au suferit mult iarna asta

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au suferit, au stat sufocate in sosete si e timpul sa le acordam mai multa atentie.

      Ștergere
  2. :) imi place, place, place - o sa o caut si eu.

    Am avut creme racoritoare de la avon era una acu vreo 10 ani, mi s-a parut genial, dupa o seara de dans crema aia relaxa rapid picioarele si alta am luat-o din uk, nu am idee de marca dar am folosit-o pana la ultima picatura, am plans multa vreme dupa astfel de minunatii. Habar nu aveam ca Himalaya are asa ceva.

    RăspundețiȘtergere