sâmbătă, 8 decembrie 2012

Beauty Tip - Un mic secret de frumusețe

Bună, fetelor!

Astăzi dorim să împărtășim cu voi un mic secret de frumusețe pe care l-am descoperit de curând, pe care l-am încercat și care ne-a plăcut foarte mult.

Secretul constă în înlocuirea pudrei de față cu amidon de porumb. La început ni s-a părut cam ciudat acest lucru, aceasta până când am încercat această metodă și am observat ce rezultat bun a avut asupra tenului. Amidonul de porumb va fixa machiajul și va matifia tenul. Tot ce trebuie să faceți este să aplicați un strat foarte subțire de amidon de porumb după aplicarea fondului de ten și a corectorului. Rezultatul ne-a uimit și pe noi! Fondul de ten rezistă un timp mai îndelungat și... adio sebum!

Vă dorim un weekend liniștit și frumos! xo xo xo

2 comentarii:

  1. Eu am incercat in acest mod pudra de orez si am fost impresionata. Probabil o sa incerc si amidonul de porumb, este mult mai comercializat decat pudra de orez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am auzit despre pudra de orez, dar am incercat amidonul si mi-a placut foarte mult ce a facut cu tenul meu. Multumesc pentru comentariu! xo

      Ștergere