duminică, 9 decembrie 2012

Exfoliant cu vin de Cotnari

Bună, fetelor!

Am descoperit de curând un exfoliant pentru corp care conține vin de Cotnari. Este vorba despre un produs românesc : Aver Wine Energy , produs de Farmec. Calitatea foarte bună a acestuia vine la pachet cu un preț accesibil de doar 9,29 lei pentru 200 ml de produs. Se poate achiziționa din magazinele Cora.


Ingredientul cheie al acestui gel de duș energizant este vinul de Cotnari care protejează pielea de acțiunea radicalilor liberi, ajutând-o să rămână tânără și frumoasă.
Aruncând o privire peste lista de ingrediente, nu am observat prezența parabenilor, ceea ce este un lucru foarte bun.

Acest gel are o consistență vâscoasă, conține două tipuri de granule: unele roșii, mai mari, și altele albe, mai mici, care exfoliază foarte bine. Mirosul de vin este destul de subtil.


Producătorii susțin că acest gel asigură curățarea în profunzime, stimulează regenerarea epidermei, împrospătează și catifelează pielea, redându-i aspectul tânăr și luminos.
Ceea ce am observat este faptul că, într-adevăr, acest produs exfoliază foarte bine, lasă pielea fină, catifelată și mai fermă. Încă de la prima utilizare am rămas surprinsă de efectul ce l-a avut asupra pielii: aceasta a devenit mai luminoasă și revigorată.
 Cu siguranță acest gel de duș cu vin de Cotnari va fi recumpărat!

Să aveți o zi frumoasă, plină de căldură și bucurie! xo xo xo

5 comentarii:

  1. Nu l-am incercat dar l-am tot vazut pe rafturile supermarketurilor:) Cu siguranta am sa il incerc, am nevoie de un exfoliant bun:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un exfoliant bland, nu foarte abraziv, dar cu toate acestea exfoliaza foarte bine deoarece are niste particule foarte fine care isi fac bine treaba. Sper sa iti placa si tie, caci mie imi place mult. xo

      Ștergere
  2. Ce textura interesanta are! Sigur il voi cauta prin magazine. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut ca are o textura interesanta deoarece este vascoasa si granulele albe sunt foarte fine si abrazive. xo

      Ștergere
  3. Nu l-am incercat, dar imi place tare mult numele sau! S-ar putea sa il cumpar si eu, avand in vedere pretul mic pe care-l are. ;)

    RăspundețiȘtergere